stat
Impreza już się odbyła

LinkedinLocal jest oddolną, a zarazem globalną inicjatywą, której celem jest zbudowanie przestrzeni offline do zawierania wartościowych relacji biznesowych oraz przenoszenia kontaktów zawieranych w serwisie LinkedIn do świata rzeczywistego.

W Trójmieście gospodarzem i inicjatorem wydarzeń z cyklu LinkedinLocal od czerwca 2018 roku jest Wojtek Wołoszyk.

Spotkania LinkedinLocal - Trójmiasto mają różne odsłony. Spotykamy się w O4 Coworking, gdzie na scenie stają specjaliści od marki osobistej, marketingu, PR, a liczba uczestników sięga ponad 100.

Mieliśmy okazję gościć w przestrzeni IdeaSpot, gdzie odbywały się meetup będące połączeniem warsztatów z efektywnym networkingiem.

Pod koniec czerwca 2019 zorganizowaliśmy spotkanie w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym w Gdyni, a we wrześniu 2019 w kameralnym gronie i szklance rumu nawiązywaliśmy relacje biznesowe w TAM Gdzie Zawsze w Gdyni.

Choć przestrzenie i formy naszych spotkań bywają zróżnicowane to jedno łączy te wszystkie wydarzenia - fantastyczna atmosfera oraz budowanie relacji biznesowych za pomocą efektywnego networkingu.

Tym razem spotykamy się w O4!

Nasi goście:
Felipe Lodi, autor książki "Advanced Linkedin", w której przedstawił swoją ścieżkę rozwoju w mediach społecznościowych oraz metodykę działania, która pozwoliła setkom osób osiągnąć sukces na Linkedin.

Wierzy, że zapotrzebowanie na wysokiej klasy specjalistów można zaspokoić poprzez budowanie odpowiedniej marki pracodawcy w mediach społecznościowych. Podczas swoich szkoleń pokazuje, że strategicznie zaplanowana i zauważalna obecność na LinkedIn w pozytywny dla nas sposób wpływa na decyzje zakupowe naszych potencjalnych klientów. Jego marzeniem jest stworzenie nowej klasy profesjonalistów, którzy nie będą musieli przechodzić procesów rekrutacyjnych w sektorze prywatnym czy publicznym. Dąży do wytworzenia kultury zautomatyzowanego zatrudniania pracowników i porzucenia tradycyjnych procesów rekrutacyjnych, papierowych CV i wykluczenia pośredników.

Bartek Ziemiański, Wyszukuj, śledź i buduj relacje z prospektami czyli jak efektywnie korzystać z Sales Navigator

Bartek Ziemiański: konsultant i ekspert social media, założyciel organizacji networkingowej LinkedinLocal - Polska. Uważa komunikację w mediach społecznościowych za ważne narzędzie sprzedaży, pomaga firmom i osobom efektywniej w tym celu korzystać z LinkedIn. Wdraża w firmach pierwszą w Polsce platformę dla firm wspierająca programy Social Selling i Employee Advocacy - Sharebee.