stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Listopad 2019 projekt Lost Sound debiutuje w Sfinks700. Grają m.in. Spektre (Drumcode/UK) i OC & Verde (Truesoul/UK). Czy to debiut udany? Nie nam oceniać. Wyznacznikiem niech będzie
wspomnienie wibrującego, pełnego ludzi klubu zarówno przed sceną główną, jak i na fontannie. Do godzin porannych.

lis 16

sobota, g. 22:00

Gdańsk,
bilety 40 zł
mar 1

sobota, g. 18:00

bilety 110 - 200 zł
Kup bilet
- MAIN:
Thomas Schumacher [drumcode/berlin]
Pekin [lost sound/kwidzyn]
Marks [nms/dublin]
Greg Oleksevic [nms/dublin]

muzyka elektroniczna - koncerty w Trójmieście


- FONTANNA
ANE [xlnt/świecie]
Pete Wilder [lost sound/tuchola]
Majakov [electronic revolution/malbork]

Zeszłoroczna premiera Lost Sound w Sopocie nie oznacza, że osoby stojące za projektem to żółtodzioby. Wręcz przeciwnie, bo początków działalności grupy należy szukać w kalendarzach
nawet sprzed 15 lat. Przez ten czas jej członkowie, wspólnie lub indywidualnie, stali za organizacją różnego rodzaju eventów w klubach i pod gołym niebem. Współzałożyciel, nieoficjalny lider to Pekin (Jacek Rudnicki), który w swoim dorobku ma zarówno klubowe występy w każdym zakątku kraju, jak i festiwalowe sety (Mayday, Nature One itd.).

Sekret Lost sound? Szczerość w przekazie oparta o wieloletnie przyjaźnie wszystkich zaangażowanych osób, miłość do techno i szeroko pojętej muzyki elektronicznej, naturalna i głęboko zakorzeniona potrzeba dzielenia się tym uczuciem z innymi.

Jakość? To Wy będziecie mieć okazje ocenić ją ponownie. Nam w jej podniesieniu pomoże headliner zbliżającego się Lost Sound w Sfinks700 Thomas Schumacher.

Thomas Schumacher
Wyznawcom kultury techno to nazwisko nie powinno być obce. A jeśli jest inaczej, warto tę stratę nadrobić np. sięgając po bogatą dyskografię, a najlepiej pojawić się 30 maja maja w Sfinks700.

Od momentu, w którym kultowy When I Rock ujrzał światło dzienne, minęło ponad 20 lat. Zwłaszcza doświadczonym słuchaczom ta bezkompromisowa w brzmieniu kompozycja
prawdopodobnie zawsze będzie kojarzyć się z Thomasem. Jednak zdecydowanie większą przyjemnością jest sprawdzian, jak artysta rozwijał się przez kolejne dwie dekady, a najciekawszym
doświadczeniem jest osobisty test sprawdzający, w jakie miejsce Schumacher dotarł teraz.
Najpierw był... Construction Time Again Depeche Mode album, który wywarł na nim ogromne wrażenie, gdy miał zaledwie 11 lat. Nie każdy 11-latek przesiadywał długie godziny ze słuchawkami na uszach zastanawiając się, w jaki sposób muzycy wydobywali, nie tylko z instrumentów, dźwięki takie, jak na CTA. Ciekawość, a wręcz muzyczna dociekliwość, stała się jego cechą charakterystyczną.
Efekty tej dociekliwości mogliśmy poznać dzięki 4 płytom długogrającym, ponad 50 singlom i EP-kom, także dzięki okazałej liczbie remiksów - wydawanym regularnie, ale co akurat regułą nie
jest nie z nadmierną częstotliwością.
Drogą do prezentowania muzycznemu światu oryginalnych
pomysłów było uruchomienie swoich wytwórni: Spiel-Zeug Schallplatten i Electric Ballroom. Dokładnie tak nazywał się również pierwszy album Schumachera, wydany w 1998 roku na
legendarnym labelu Bush, na którym słychać m.in. sample z pewnego przeboju Michaela Jacksona.
To także na Electric Ballroom w 2018 roku ukazały się efekty wspólnej pracy z Victorem Ruizem (ich Apollo II dotarło do pierwszego miejsca techno-chartu na Beatport). Nie mniejszy sukces osiągnęła, dedykowana córce, Stella, która pojawiła się rok wcześniej w katalogu uznanej wytwórni Noir Music, kolejnym miejscem, które stało się muzycznym domem Thomasa.

Najświeższe wieści? Rok 2020. Schumacher dołączył do rodziny Drumcode. Efekty oficjalnie mieliśmy poznać w styczniu. I zarówno fani klasycznego (acid? pełno tu go) brzmienia artysty, jak i
charakteru Drumcode mogą być szczerze ukontentowani.

Techno to nie tylko narzędzie wprawiające ludzi w taniec. To bardzo osobisty, wręcz intymny sposób na wyrażenie siebie- m.in. w taki sposób Thomas tłumaczy swoją filozofię, nie tylko muzyczną. Ten sposób poznajemy nie tylko dzięki efektom pracy w studiu w studiu, ale jednocześnie poprzez DJ-skie sety, których nie można najzwyczajniej w świecie zapomnieć, gdy closing track wieńczy koniec występu. Jako DJ sam porównuje się do... kapitana statku. I
celowo kieruje ten statek i jego pasażerów na wzburzone wody. Tworzę jednak bezpieczną przestrzeń, by ludzie mogli zatracić zmysły w najlepszy możliwy sposób. Wiedzą, że nie muszą się
martwić, bo są w moich rękach ja wiem co robię, oni mogą odpłynąć.

Linki
https://www.facebook.com/ThomasSchumacherOfficial
https://blog.thomasschumacher.com
https://soundcloud.com/thomas-schumacher
https://www.instagram.com/djthomasschumacher
https://twitter.com/ThomsSchumacher
https://www.mixcloud.com/thomasschumacher

Info:
https://sfinks700.com/

Wstęp od 21 lat
*z wyłączeniem studentów

S.F.I.N.K.S. 700
Aleja Franciszka Mamuszki 1
81-718 Sopot

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    35 zł
35 PLN - przedsprzedaż
bilety dostępne będą również w dniu imprezy w kasie klubu.

Przeczytaj także