stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie, na której wybierzemy TOP 10 Restauratorów "NEW GENERATION" i poznamy TOP influencerów, usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions.

mar'25 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
mar'25 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł
Na żywo

Zobacz transmisję live


Dla restauratorów i ich pracowników udział jest bezpłatny

Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe" zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Udowodnimy to już 21 czerwca w
Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybierzemy TOP 10 Restauratorów "NEW GENERATION" i poznamy TOP influencerów. Usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi
w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Zapraszamy też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot.

Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant - NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727

Partner Organizacyjny: Radisson Blu Hotel, Sopot
Partnerzy Merytoryczni: EIT Food, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, LTTM - LifeTube i ReBread
Partnerzy Strategiczni: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, MojStolik.pl, Rational i Winterhalter
Partnerzy Biznesowi: Aviko HoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry oraz Miolli.
Partnerzy Medialni i Komunikacyjni: Forbes, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Restaurant Management, Szef kuchni, Pomorskie Prestige, Trójmiasto.pl, Ferment, Winicjatywa, VisitGdańsk.com, Gdańska Organizacja Turystyczna, Sopocka Organizacja Turystyczna, Agencja Rozwoju Gdyni, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Warszawska Organizacja Turystyczna.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    120-250 zł
forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation

Dla restauratorów i ich pracowników udział jest bezpłatny.