Warsztaty, eksperymenty, gry i konsultacje na żywo, interaktywna strefa partnerów i biznes party - nowa formuła Made For Restaurant w Trójmieście. Uczestnicy pomorskiej edycji poznają także kulisy zarządzania wizerunkiem restauracji El Celler de Can Roca w Gironie - trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Esther Massats, PR Manager hiszpańskiego konceptu, przyjedzie do Polski na zaproszenie Made For Restaurant oraz partnera strategicznego - Miasta Gdynia.
Konferencja w Gdyni odbędzie się 21 października, inaugurując tym samym zupełnie nową formułę Made For Restaurant - największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które odbywa się w głównych polskich miastach. To będzie 12. edycja w Polsce, a 3. w Trójmieście. Za każdym razem organizatorzy pragną zaskakiwać. W tym roku szczególnego znaczenia nabiera hasło przewodnie konferencji: "Innowacje w gastronomii - biznes czy prowokacja?". Będzie odzwierciedlać, nie tylko tematykę, ale i nowy scenariusz wydarzenia.
Na czym będzie polegać nowa formuła?Siłą wydarzenia będą wyjątkowi i bardzo różnorodni eksperci - przedsiębiorcy lokalni, praktycy z ogólnopolskich biznesów, specjaliści od badania smaku oraz gość z czołówki światowej gastronomii.
Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solutions opowiada o szczegółach:
W tym roku gościliśmy już w Krakowie Anę Roš - najlepszą szefową kuchni świata według The World's 50 Best Restaurants, we Wrocławiu była z nami Isabella Poti z gwiazdkowej restauracji Bros'. W Gdyni o budowaniu wizerunku El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata (w latach 2013-2015) w rankingu The World's 50 Best Restaurants, opowie Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu. Poza gościem specjalnym, w wydarzeniu wezmą udział znani i cenieni eksperci zarówno z Pomorza, jak i z całej Polski, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego (wcześniej Green Caffè Nero) oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef. A to dopiero początek świetnych nazwisk, których więcej odkrywamy na stronie wydarzenia.Program, lista ekspertów oraz bilety
Przed uczestnikami kipiące innowacyjnością TEMATY: food hall - czy zrzeszenie się w ramach biznesowych społeczności to dobre rozwiązanie; zagraniczna ekspansja - jak skutecznie promować się wśród gości z zagranicy; community management
z klasą, a nasza codzienna walka w social mediach. Co jeszcze? Innowacje winne, gastrofizyka, neuromarketing i wiele innych. Większość prelekcji będzie zawierało elementy interaktywne, a niektóre z nich będą nawet eksperymentami sensorycznymi.
Po raz pierwszy warsztatowa formuła zdominuje dzień - to będzie głównie praca w grupach i grywalizacja wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec uczestnicy będą mogli otrzymać wyjątkowe nagrody od partnerów, którzy stworzą interaktywną strefę partnerów ze specjalnymi ofertami, degustacjami, a nawet eksperymentami.
Choć konferencja ma biznesowy charakter to tym razem nie zabraknie atrakcji dla osób spoza biznesu, ale kochających kulinaria tzw. foodies, zainteresowanych nowinkami z tego obszaru np. water pairingiem. Zakończeniem dnia będzie nastawione na dobrą zabawę i networking Business Party z widokiem na morze i degustacją "Innowacji - prowokacji" przygotowanych przez topowych pomorskich szefów kuchni i barmanów. Kulinarnym gospodarzem wieczoru będzie szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront Przemek Woźny.
Organizatorzy z dumą podkreślają, że po raz pierwszy partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Gdynia.
Konferencja odbędzie się 21 października br. w pięknie położonym tuż nad polskim morzem hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, który już drugi raz jest partnerem tego wydarzenia.