Marketing w Kulturze Polska Filharmonia Bałtycka Gdańsk Sprawdź!
stat
PATRONAT

Marketing w Kulturze

Jak ten czas leci! Gotowi na PIĄTE spotkanie z Marketingiem w Kulturze?

Drodzy uczestnicy i uczestniczki!
Konferencja Marketing w Kulturze 2020 nie odbędzie się w planowanym terminie, tj. 7 i 8 kwietnia. Rozwój pandemii COVID-19 trwa i w Polsce przybywa zachorowań. Jednym ze sposobów by zahamować rozprzestrzenianie się wirusa jest ograniczenie podróży i unikanie wydarzeń z liczną publiką.
NOWA DATA Konferencji Marketing w Kulturze to 28 i 29 września 2020. Odbędzie się, jak planowaliśmy, w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Część warsztatowa dodatkowo w pobliskim Narodowym Muzeum Morskim w Gdańsku.
Bilety na wydarzenie utrzymują swoją ważność. Program pozostaje bez większych zmian.
Serdecznie pozdrawiamy i życzymy zdrowia!
Marta Bańka, Martyna Gutowska, Magdalena Nestorowicz, Monika Serafin-Szymczak


Rejestracja ruszyła 17 stycznia i trwa do wyczerpania puli 700 miejsc!

Kto wystąpi na konferencji #MwK2020?
Linda Volkers (Rijksmuseum w Amsterdamie),
Janina Bąk (Janina Daily)
Franciszek Georgiew (Social Tigers)
Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)
Tomasz Palak (https://www.tomaszpalak.pl/)
Anna Orzech (Pol'and'Rock Festival)
Dominik Pokornowski (3.14 Public Relations)
Chris Unitt (https://onefurther.com/)

I wielu innych specjalistek i specjalistów od marketingu, komunikacji, zarządzania, promocji...

Szczegółowy program konferencji dostępny tutaj: https://bit.ly/30Vejer.

Gdzie odbędzie się #MwK2020?

W przepięknie położonej Polska Filharmonia Bałtycka, gdzie spotkamy się na sesjach plenarnych, a w przerwach na networkingu w obszernym foyer.

Popołudniowe warsztaty odbędą się w świetnie wyposażonych salach Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku i Ośrodka Kultury Morskiej.

Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020.

Ceny biletów
2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 200 zł brutto.
W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika.

Dodatkowo:
Warsztaty popołudniowe 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji.
W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.

Więcej informacji na www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Mail kontaktowy do organizatorek: marketingwkulturze@ikm.gda.pl
Organizator: Instytut Kultury Miejskiej.