Jak ten czas leci! Gotowi na PIĄTE spotkanie z Marketingiem w Kulturze?
Kto wystąpi na konferencji #MwK2020? Linda Volkers (Rijksmuseum w Amsterdamie),
Janina Bąk (Janina Daily)
Franciszek Georgiew (Social Tigers)
Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)
Tomasz Palak
(https://www.tomaszpalak.pl/)Anna Orzech (Pol'and'Rock Festival)
Dominik Pokornowski
(3.14 Public Relations)
Chris Unitt
(https://onefurther.com/)I wielu innych specjalistek i specjalistów od marketingu, komunikacji, zarządzania, promocji...
Szczegółowy program konferencji dostępny tutaj:
https://bit.ly/30Vejer.
Gdzie odbędzie się #MwK2020?
W przepięknie położonej Polska Filharmonia Bałtycka, gdzie spotkamy się na sesjach plenarnych, a w przerwach na networkingu w obszernym foyer.
Popołudniowe warsztaty odbędą się w świetnie wyposażonych salach Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku i Ośrodka Kultury Morskiej.
Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020.
Ceny biletów - 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 28-29 września 2020 200 zł brutto.
W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika.
Dodatkowo:Warsztaty popołudniowe 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji.
W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.
Więcej informacji na
www.marketingwkulturze.ikm.gda.plMail kontaktowy do organizatorek:
marketingwkulturze@ikm.gda.plOrganizator: Instytut Kultury Miejskiej.