Zapraszamy na konferencję Marketing w sukcesie HR, która odbędzie się 30 października w Pomorskim Parku Naukowo - Technologicznym w Gdyni.
marketingwsukcesiehr.evolero.comOrganizatorzy: Koło Naukowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i SWPS Sopot
Partner Strategiczny: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny
Opiekę merytoryczną nad wydarzeniem sprawują Dziekan sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej — prof. SWPS dr hab. Sylwiusz Retowski, dr Agnieszka Popławska, Joanna Kamińska, właścicielka HR Support, oraz Agnieszka Mróz, specjalistka Strefy Startup Gdynia.
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do:
+ specjalistów z obszaru marketingu
+ specjalistów w dziedzinie human resources, poszukujących wiedzy o technikach marketingowych, które pozwolą im skutecznie kształtować wizerunek firmy jako idealnego pracodawcy
+ freelancerów
+ studentów
Oprócz ścieżki głównej, skupionej na zagadnieniach związanych z employer brandingiem, zorganizowane będą również cztery równoległe ścieżki tematyczne:
+ CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
+ metoda badań postaw utajonych pracowników
+ personal branding
+ startupy w sukcesie HR
Konferencja Marketing w sukcesie HR ma stanowić platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i kontaktów między pracownikami działów HR i marketingu. Nie zabraknie case studies ani wykładów teoretycznych nauczycieli akademickich, których zadaniem będzie prezentacja najnowszych wyników badań z naciskiem na wskazywanie bieżących trendów i możliwości ich praktycznego zastosowania.
Udział w konferencji jest darmowy. Jako koło naukowe jesteśmy nastawieni na wymianę.
Uczestników wydarzenia wyłonimy na podstawie odpowiedzi udzielonych w formularzu zgłoszeniowym. Rejestracja na wydarzenie rozpocznie się w połowie września. Pokaż nam, że bilet wstępu na Marketing w sukcesie HR należy się właśnie Tobie!
Rejestracja uczestników zaczyna się o 8:30. Start konferencji o godz. 9:30.
Wypowiedź organizatora:
Marketing w sukcesie HR to:
+ Więcej niż case'y — które często stanowią jednostkowe doświadczenie mówcy i nie ułatwiają znalezienia właściwego rozwiązania. Wykłady prelegentów-naukowców, w przystępny sposób prezentujących wyniki badań, pozwolą uporządkować zdobywaną wiedzę.
+ Więcej niż zagadnienia związane z budowaniem wizerunku pracodawcy — uczestnicy konferencji oprócz technik employer brandingowych, będą mieli okazję dowiedzieć się czegoś o metodach badań postaw utajonych u pracowników, start-upach działających w branży HR czy o brandingu personalnym.
+ Więcej niż konferencja naukowa — pragniemy realnie wpłynąć na promocję kultury organizacyjnej opartej o wartości. Liczymy na to, że zintegrowanie działów marketingu i human resources pozwoli im wspólnie stworzyć nową jakość.
Olga Muzyczuk, Przewodnicząca KN ZZL
Sponsorami konferencji są: NAVIGO Grupa i HR Support