stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
lis 7

czwartek, g. 10:00

Gdańsk Osowa, Dworcowa, parking przy...
bilety 30-50 zł
gru 14-15

sobota - niedziela, g. 16:00

Gdańsk
bilety 30 zł
ulgowy 90 zł
Marsz na Orientację pt. Opadające Liście 2014 zaliczany jest do VI Rundy Pucharu Województwa Pomorskiego 2014 w Marszach na Orientację w kategoriach TD, TM

Termin: sobota, 4 października 2014

Miejsce: Gdańsk Strzyża, Dolina Samborowo

Baza i biuro zawodów:

Sala gimnastyczna Gimnazjum nr 1 w Gdańsku, ul. ul. płk. Wilka - Krzyżanowskiego 6 zobacz na mapie Gdańska,
wejście od strony boiska, zapisy w godzinach 9.30 - 10.30

Dojazd, dojście:

Dojazd tramwajem nr 3, 5, 6, 9, 11, 12 do przystanku Zajezdnia, skąd do bazy 100 m.
rozkład połączeń na stronie https://www.ztm.gda.pl/rozklady/

Regulamin imprezy:

Organizator:

Klub Turysty "Alpino" przy Oddziale Gdańskim PTTK,
ul Chałubińskiego 13, 80-809 Gdańsk
e-mail alpino1@wp.pl

Współpraca:
Gimnazjum nr 1, ul. Wilka - Krzyżanowskiego 6
Esencja Sp. z o.o., ul. Derdowskiego 9, Gdynia

Zespół Organizacyjny:

Kierownik zawodów - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Szef Bazy - Marta Albecka
Sędzia Główny - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Budowa tras: TP, TD - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Budowa tras: TO, TM - Magdalena Czapluk PInO 593
oraz liczne grono klubowiczek i klubowiczów Klubu Turysty "Alpino".

Punktacja i sędziowanie:
Punktacja prowadzona będzie według zasad Punktacji i Współzawodnictwa w Turystycznych
Marszach na Orientację KInO ZG PTTK z dnia 1 stycznia 2012 roku

Cele zawodów:

- rozwijanie wśród młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, turystyki kwalifikowanej i rekreacji,
- podnoszenie ogólnej sprawności i zdrowotności uczestników, popularyzacja turystycznych imprez na orientację jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku,
- wymiana doświadczeń oraz integracja środowiska sympatyków InO,
- przyznanie punktów do klasyfikacji Pucharu Województwa Pomorskiego za rok 2014 w kat. TM i TD w marszach na orientację.

Program zawodów:

09.30 - 10.30 przyjmowanie uczestników w bazie zawodów
10.30 - uroczyste rozpoczęcie zawodów "Opadające Liście 2014"
11.00 - godzina "0" wszystkich kategorii,
11.00 - 12.30 start kategorii TM, TD, TP, TO,
12.30 - 15.00 meta wszystkich kategorii.

Kategorie startowe:

Zawody jednodniowe z podziałem na kategorie ze względu na wiek i zaawansowania zawodników, zawody rangi Regionalnej:

-Kategoria TD - dla dzieci, osoby urodzone w roku 2001 i później (zespoły 2 osobowe)
(kategoria TD zostanie rozegrana pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 5 zespołów, przy mniejszej ilości zgłoszeni zawodnicy przejdą trasą TP z zachowaniem oddzielnej klasyfikacji)
-Kategoria TM - dla młodzieży, osoby urodzone w 1998 - 2000 (zespoły 2 osobowe),
-Kategoria TO - otwarta - zespoły 1 - 3 osobowe, bez względu na wiek, dla osób mających za sobą doświadczenie w poruszaniu się z mapą i kompasem,
-Kategoria TP - dla początkujących - zespoły 1 - 5 osobowe, bez względu na wiek, dla osób które na poprzednich imprezach nie za bardzo sobie radziły albo chcą pójść do lasu na spacer z mapą.

Świadczenia:

-kolorowe mapy dla każdego uczestnika,
-poczęstunek po zakończeniu zawodów,
-potwierdzenie punktów do OInO i OTP,
-naklejka okolicznościowa,
-dyplomy dla zwycięzców,
-nagrody-upominki dla osób obecnych na zakończeniu zawodów

Postanowienia końcowe i uwagi:

-zawody odbędą się bez względu na pogodę,
-zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują na własną odpowiedzialność,
-uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do odzyskania opłaty startowej i świadczeń,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń.
- ogłoszenie wyników na stronie: https://pkino.gdansk.pttk.pl/
oraz zostaną wywieszone na następnych zawodach.

Informacje dodatkowe:

Wszelkich informacji udziela Mariusz Albecki,
tel. +48 505 085 902 lub e-mail: alpino1@wp.pl

Informacja o biletach

Opłata startowa:

(obowiązuje na wszystkich sześciu InO w ramach Młodzieżowego PWP w 2014 r.):

Uiszczamy na miejscu w sekretariacie w wysokości 10 zł od osoby.
Start rodzinny: 7 zł - pierwsza osoba, 5 zł - druga osoba, 1 zł - trzecia osoba i każda następna.
Dla osób nie zgłoszonych w terminie opłata startowa - 15 złotych.
Opłata za drugi start na tych samych zawodach (np. TO+TP ) – 3 zł
Nauczyciele startujący z grupą 10 osobową wnoszą opłatę – 1 zł

Zgłoszenia przyjmowane są do czwartku, 2 października 2014 :

Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, nazwę zespołu, kategorię startową należy przesłać:
- smsem na numer: +48 505 085 902
- lub e-mailem na adres: alpino1@wp.pl,

Przeczytaj także