Marsz na Orientację pt. Opadające Liście 2014 Gdańsk strzyża Sprawdź!
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Marsz na Orientację pt. Opadające Liście 2014 Opinie (1)

Marsz na Orientację pt. Opadające Liście 2014 zaliczany jest do VI Rundy Pucharu Województwa Pomorskiego 2014 w Marszach na Orientację w kategoriach TD, TM

Termin: sobota, 4 października 2014

Miejsce: Gdańsk Strzyża, Dolina Samborowo

Baza i biuro zawodów:

Sala gimnastyczna Gimnazjum nr 1 w Gdańsku, ul. ul. płk. Wilka - Krzyżanowskiego 6 zobacz na mapie Gdańska,
wejście od strony boiska, zapisy w godzinach 9.30 - 10.30

Dojazd, dojście:

Dojazd tramwajem nr 3, 5, 6, 9, 11, 12 do przystanku Zajezdnia, skąd do bazy 100 m.
rozkład połączeń na stronie http://www.ztm.gda.pl/rozklady/

Regulamin imprezy:

Organizator:

Klub Turysty "Alpino" przy Oddziale Gdańskim PTTK,
ul Chałubińskiego 13, 80-809 Gdańsk
e-mail alpino1@wp.pl

Współpraca:
Gimnazjum nr 1, ul. Wilka - Krzyżanowskiego 6
Esencja Sp. z o.o., ul. Derdowskiego 9, Gdynia

Zespół Organizacyjny:

Kierownik zawodów - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Szef Bazy - Marta Albecka
Sędzia Główny - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Budowa tras: TP, TD - Mariusz Albecki Org. InO 11/84/2006
Budowa tras: TO, TM - Magdalena Czapluk PInO 593
oraz liczne grono klubowiczek i klubowiczów Klubu Turysty "Alpino".

Punktacja i sędziowanie:
Punktacja prowadzona będzie według zasad Punktacji i Współzawodnictwa w Turystycznych
Marszach na Orientację KInO ZG PTTK z dnia 1 stycznia 2012 roku

Cele zawodów:

- rozwijanie wśród młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, turystyki kwalifikowanej i rekreacji,
- podnoszenie ogólnej sprawności i zdrowotności uczestników, popularyzacja turystycznych imprez na orientację jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku,
- wymiana doświadczeń oraz integracja środowiska sympatyków InO,
- przyznanie punktów do klasyfikacji Pucharu Województwa Pomorskiego za rok 2014 w kat. TM i TD w marszach na orientację.

Program zawodów:

09.30 - 10.30 przyjmowanie uczestników w bazie zawodów
10.30 - uroczyste rozpoczęcie zawodów "Opadające Liście 2014"
11.00 - godzina "0" wszystkich kategorii,
11.00 - 12.30 start kategorii TM, TD, TP, TO,
12.30 - 15.00 meta wszystkich kategorii.

Kategorie startowe:

Zawody jednodniowe z podziałem na kategorie ze względu na wiek i zaawansowania zawodników, zawody rangi Regionalnej:

-Kategoria TD - dla dzieci, osoby urodzone w roku 2001 i później (zespoły 2 osobowe)
(kategoria TD zostanie rozegrana pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 5 zespołów, przy mniejszej ilości zgłoszeni zawodnicy przejdą trasą TP z zachowaniem oddzielnej klasyfikacji)
-Kategoria TM - dla młodzieży, osoby urodzone w 1998 - 2000 (zespoły 2 osobowe),
-Kategoria TO - otwarta - zespoły 1 - 3 osobowe, bez względu na wiek, dla osób mających za sobą doświadczenie w poruszaniu się z mapą i kompasem,
-Kategoria TP - dla początkujących - zespoły 1 - 5 osobowe, bez względu na wiek, dla osób które na poprzednich imprezach nie za bardzo sobie radziły albo chcą pójść do lasu na spacer z mapą.

Świadczenia:

-kolorowe mapy dla każdego uczestnika,
-poczęstunek po zakończeniu zawodów,
-potwierdzenie punktów do OInO i OTP,
-naklejka okolicznościowa,
-dyplomy dla zwycięzców,
-nagrody-upominki dla osób obecnych na zakończeniu zawodów

Postanowienia końcowe i uwagi:

-zawody odbędą się bez względu na pogodę,
-zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują na własną odpowiedzialność,
-uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do odzyskania opłaty startowej i świadczeń,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń.
- ogłoszenie wyników na stronie: http://pkino.gdansk.pttk.pl/
oraz zostaną wywieszone na następnych zawodach.

Informacje dodatkowe:

Wszelkich informacji udziela Mariusz Albecki,
tel. +48 505 085 902 lub e-mail: alpino1@wp.pl

Informacja o biletach

Opłata startowa:

(obowiązuje na wszystkich sześciu InO w ramach Młodzieżowego PWP w 2014 r.):

Uiszczamy na miejscu w sekretariacie w wysokości 10 zł od osoby.
Start rodzinny: 7 zł - pierwsza osoba, 5 zł - druga osoba, 1 zł - trzecia osoba i każda następna.
Dla osób nie zgłoszonych w terminie opłata startowa - 15 złotych.
Opłata za drugi start na tych samych zawodach (np. TO+TP ) – 3 zł
Nauczyciele startujący z grupą 10 osobową wnoszą opłatę – 1 zł

Zgłoszenia przyjmowane są do czwartku, 2 października 2014 :

Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, nazwę zespołu, kategorię startową należy przesłać:
- smsem na numer: +48 505 085 902
- lub e-mailem na adres: alpino1@wp.pl,

Przeczytaj także