stat
Wydarzenie już się odbyło

Media -Biznes - Kultura

paź 17

czwartek, g. 16:00 - 20:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
sty 17

piątek

Gdańsk,
bilety 269 - 947 zł
Media -Biznes - Kultura. Druga edycja ogólnopolskiej konferencji na UG
W dniach 25-26 marca odbędzie się druga edycja ogólnopolskiej konferencji "Media - Biznes - Kultura", organizowana przez kierunek UG dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Obrady będą miały miejsce w nowym gmachu Wydziału Nauk Społecznych, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, otwarcie konferencji 25 marca o godz. 10.00.

Czas 25-26 marca 2010 r
Miejsce - Wydział Nauk Społecznych UG, Gdańsk ul. Bażyńskiego 4 (kampus Oliwa), otwarcie o godz. 10.00

Organizator - kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG

Program i szczegółowe informacje na stronie: https://ifsid.ug.gda.pl/konferencje/konfmbk/

Jak zapowiadają organizatorzy - celem konferencji jest uporządkowanie rozważań, wymiana doświadczeń i prezentacja wyników prac badawczych na temat konsekwencji obecnych przekształceń mediów i ich zmieniających się funkcji - zjawiska, które stanowi obecnie jedną z najbardziej charakterystycznych cech współczesnych mediów. Rozważania dotyczyć będą m.in. rozwoju tzw. nowych mediów, zjawiska konwergencji mediów tradycyjnych i elektronicznych oraz wyzwań jakie te zmiany stawiają przed dziennikarzami. Uczestnicy konferencji dyskutować będą na temat wpływu tych zmian na życie społeczne, gospodarcze i kulturowe oraz o wyzwaniach, jakie stanowią one w relacjach rynkowych - ich etycznym i prawnym wymiarze.

Media - Biznes - Kultura to Konferencja adresowana do środowiska naukowego, pracowników mediów oraz firm i instytucji utrzymujących z mediami stałe i okazjonalne relacje. To możliwość spotkania teoretyków i praktyków, forum wymiany poglądów na temat technologicznych, kulturowych i rynkowych procesów.
W konferencji udział wezmą znani badacze mediów z całej Polski oraz dziennikarze.

Obrady obejmą następujące sekcje badawcze:
1. Media na rynkach produktów , usług i idei; dziennikarstwo nastawione na rynek. Ewolucja mediów a promocja
2. Język nowych i starych mediów
3. Ewolucja mediów a cele społeczne, kulturowe i polityczne
4. Etyka i prawo