stat

Świat marketingu i mediów zmienia się szybciej niż kiedykolwiek.
Czy Twoja marka ma klientów czy już społeczność?
Jak nie przepalać budżetów i osiągać wymierne efekty?
Jak wykorzystać lokalność, by wygrać z globalnym szumem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas Marketing & Media Trends - konferencji łączącej ekspertów nowoczesnych mediów, marketingu i nowych technologii.

Tematy przewodnie:

  • Promocja marki i trendy - w co inwestować, by osiągać realne korzyści?

  • Docieranie do odbiorcy - jak nadążyć za jego wymaganiami i zmieniającymi się mediami?

  • Optymalizacja budżetu - nie przepalać środków, maksymalizować efekty.

  • Nowa era telewizji - FAST, zapping i potencjał mediów lokalnych.

  • Agencje i nowe media - budowanie partnerskiej współpracy dla wspólnych korzyści.

  • Na scenie pojawią się eksperci z obszaru mediów i marketingu, którzy podzielą się wiedzą i praktycznymi case studies.


HARMONOGRAM

od 9:00 Rejestracja uczestników
Networking przy kawie

9:30 Otwarcie i powitanie

Część I 9:30-11:40 : Marketing Trendy
Jak zaprojektować usługę marketingową, która przyniesie korzyści finansowe i wizerunkowe?
- Robert Kieszek (Gratifica.pl) Wszystko co powinieneś wiedzieć o promocjach w Polsce w 2 kwadranse - m.in. trendy, know-how i technologia.
- Anna Zalewska (Widoczni) SEO w dobie AI: Jak sprawdzone strategie pozycjonowania budują przewagę Twojej firmy w AI?
- Tymoteusz Rompa Prezes Domu Mediowego Media Vibes - Zagubione w tłumie: małe i średnie firmy w świecie reklamy
- Marta Wesołowska mamygadane.pl Jak mówić, by chcieli nas słuchać - o sztuce mówienia i dobrej komunikacji

11:40-12:20 Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli branży mediów i marketingu
Prowadzenie: Katarzyna Glanc - Tarczewska

12:20-13:20 Lunch, przerwa obiadowa
Część II 13:20 -16:00 Media Trendy
Nowe media na nowe czasy o roli mediów lokalnych, przyszłości telewizji i dobrej współpracy w świecie mediów
- Krzysztof Rompa założyciel i prezes Telewizji TBN Polska Nowa era telewizji - FAST zapping
- Michał Broniarek (CFT Media) Nie tylko kampania, ale relacja jak współpracować z agencją
- Juliusz Marek prezes Stowarzyszenia Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych Potencjał telewizji lokalnych we współczesnym marketingu

14:50-16:00 Przerwa kawowa i inspirowany networking

Konferencja Marketing Media Trends w 3City MediaHub to przestrzeń do wymiany doświadczeń, inspiracji oraz poznania praktycznych wskazówek od liderów rynku. To wydarzenie pełne inspiracji, praktycznych wskazówek i dyskusji o tym, jak skutecznie inwestować w marketing, by osiągnąć sukces wizerunkowy i finansowy.

alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.