stat
Wydarzenie już się odbyło

Millenialsi, generacja Y, pokolenie cyfrowe. Jakkolwiek nazwiemy współczesnych dwudziestolatków, jedno jest pewne. Na rynku pracy różnią się od swoich poprzedników diametralnie.

lis 9-10

sobota - niedziela, g. 11:00, 13:00

Gdynia,
bilety 20 zł
lis 9

sobota, g. 15:00

bilety 120 zł
Podczas spotkania przyjrzymy się źródłom tego zjawiska i dowiemy się, jak dostosować nasze firmy do potrzeb młodych. Spojrzymy na Millenialsów z szerokiej perspektywy globalnej wymiany pokoleń. Nie zabraknie też odwołań do naszych osobistych doświadczeń.

Z czym wyjdziesz ze spotkania?

W części warsztatowej wypracujemy rozwiązania sytuacji angażujących różne pokolenia, które pojawiają się w codziennej pracy. Przyjrzymy się zarówno tematowi motywacji jak i warunków pracy, pozyskiwania nowych pracowników oraz uczenia się od siebie nawzajem. Będzie czas na wymianę doświadczeń i posłuchanie, jak inni radzą sobie z danymi wyzwaniami.

Czego się dowiesz?

William Strauss i Neil Howe w swoich badaniach przyjrzeli się kilkudziesięciu amerykańskim pokoleniom, sięgając aż do XVI wieku. Odkryli ciekawe zjawisko istnienia stałego cyklu trwającego mniej więcej 80-90 lat. W pełnym cyklu daje się zauważyć cztery odrębne etapy pokrywające się z wymianą pokoleniową. Opisali je w rewolucyjnej książce "Generations".

Podczas spotkania poznamy teorię cyklów pokoleniowych, która doskonale tłumaczy zmiany obserwowane zarówno w podejściu młodych do pracy, jak i do życia w ogóle. Dowiemy się, co dla różnych pokoleń jest ważne i dlaczego.

Przebieg spotkania:

Mini wykład - wprowadzenie do tematu
Warsztat / ćwiczenia w grupach
Przedstawienie efektów prac grup / dyskusja na forum

Spotkanie poprowadzi Iwona Gasińska-Mulczyńska.

Twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Ukończyła studia na kierunku graphic design na Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA na Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.

Kiedy: 02.03.2017 (czwartek), godz. od 17:00 do 19:30.
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, budynek III, sala F/H
Liczba miejsc ograniczona. Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.

Informacja o biletach

obowiązują zapisy