Dlaczego warto wyjść poza lokalny rynek i jak rozpocząć sprzedaż na cały świat? Jakie akcje marek odzieżowych i lifestylowych są najciekawsze? Porozmawiamy o tym podczas czwartego spotkania z cyklu "MODA - jak odnaleźć się w branży?", na które zapraszamy 27 kwietnia do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.
Tym razem na warsztat weźmiemy zagadnienia związane ze współczesnym handlem. Do podzielenia się z nami swoim doświadczeniem zaprosiliśmy Patryka Pawlikowskiego i Agnieszkę Lekszycką z Shoplo - platformy do tworzenia sklepów internetowych.
W pierwszej części spotkania Patryk, założyciel Shoplo, opowie o tym jak można wykorzystać prawdziwą siłę ecommerce do sprzedaży globalnej. Następnie Agnieszka Lekszycka, odpowiadająca za rozwój rynków zagranicznych w firmie, przybliży najciekawsze jej zdaniem akcje promocyjne przeprowadzone przez polskie marki. W programie, jak zawsze, przewidziany jest również czas na networking i wymianę kontaktów.
GOŚCIE:Agnieszka Lekszycka - od kilku lat związana z branżą ecommerce. Pomagała rozwijać między innymi: serwis GoldenLine i hiszpański startup Travelmania. Obecnie odpowiada za rozwój rynków zagranicznych w Shoplo. Zaangażowana w edukację branży fashion w zakresie sprzedaży internetowej.
Patryk Pawlikowski - od kilkunastu lat w branży startupowej. Pomagał rozwijać takie biznesy jak GoldenLine, Docplanner, Pracuj.pl czy Cyfrowy Polsat. Obecnie CEO i founder Shoplo. Zajmuje się też prowadzeniem własnego sklepu internetowego.
MODERATORZY: Katarzyna Czapiewska i Dorota CząstkaPARNTERZY: ELSKA | ELLE | Radio Gdańsk | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Centrum Designu Gdynia | Pomorski Park Naukowo - Technologiczny Gdynia
KIEDY: 27 kwietnia 2016, godz. 18:00
MIEJSCE: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala audytoryjna
Wstęp wolny. Prosimy o mailowe zgłaszanie obecności na adres: k.reszkowska@ppnt.gdynia.pl
Więcej informacji:
www.centrumdesignu.gdynia.pl