Jesteś właścicielem marki modowej lub planujesz wystartować z własnym biznesem? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swoich produktów wśród odbiorców i specjalistów? Interesują cię mechanizmy PR w sektorze fashion? O współpracy z mediami porozmawiamy podczas 9. spotkania z cyklu "MODA - jak odnaleźć się w branży?".
Błyskawicznie rozwijający się sektor mody w Polsce to setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytułu modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. O tym jak skutecznie zaistnieć w mediach opowie Michał Zaczyński - dziennikarz i felietonista od lat zajmujący się polską branżą modową.
Zagadnienia:- Jak zainteresować media własną marką?
- Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje?
- Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji?
Michał Zaczyński - redaktor "Esquire Polska". Publikuje też w "Gazecie Wyborczej", Vogue.pl, "Unpolished" i "Polityce". Autor bloga www.michalzaczynski.com. Juror konkursów mody dla młodych projektantów.
Moderatorzy: Dorota Cząstka | Kaja Długosz
Partnerzy: ELSKA | HIDAY
Patroni medialni: ELLE Polska | Trojmiasto.pl
Organizator: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia | Centrum Designu Gdynia
Miejsce: PPNT Gdynia, budynek III, parter, sala C
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.