Pierwsze spotkanie z cyklu "Moda - jak odnaleźć się w branży?" integrujące branżę mody na Pomorzu poprowadzi znakomity duet projektowy - Bartek Michalec i Łukasz Laskowski - ZUO CORP.
"dla nas ubranie to jest architektura.."
Bartek Michalec
ZUO CORP.Temat spotkania:
Nowa marka na rynku. Jak przetrwać pierwsze 3 lata?Dla kogo?
- projektantów aktywnych na rynku,
- amatorów, którzy chcą spróbować swoich sił w branży,
- menedżerów marek,
- stylistów, fotografów,
- dziennikarzy, blogerów, pr-owców,
- osób związanych z branżą mody, które mają realny wpływ na kształtowanie się tej gałęzi przemysłu
kreatywnego. Miejsce:
Prototypownie PPNT Gdynia
Budynek III
Al. Zwycięstwa 96/98
(SKM Redłowo)
Każdemu spotkaniu towarzyszy czas na networking, którego celem jest tworzenie i utrzymywanie pozytywnych wzajemnych relacji, wymiana informacji oraz wsparcie w sferze zawodowej.
Wydarzenie na fbWSTĘP WOLNYWięcej na:
www.centrumdesignu.gdynia.pl/pl/event/moda-nowa-marka-na-rynku-jak-przetrwa-pierwsze-3-lata.htmlO PROJEKCIE:Program zrzeszający, integrujący i edukujący twórców związanych z branżą mody w Trójmieście (i nie tylko!) realizowany w ramach spotkań branży kreatywnej.
Celem projektu jest nie tylko szerzenie rzetelnej wiedzy o branży, ale także realne wsparcie twórców i projektantów
m.in. poprzez tworzenie sieci kontaktów, wymianę doświadczeń i realizację oddolnych inicjatyw.
Do kogo kierujemy spotkania?
- do projektantów aktywnych na rynku,
- amatorów, którzy chcą spróbować swoich sił w branży,
- menedżerów marek,
- stylistów, fotografów,
- dziennikarzy, blogerów, pr-owców,
- osób związanych z branżą mody, które mają realny wpływ na kształtowanie się tej gałęzi przemysłu kreatywnego.
Elementarną częścią projektu jest cykl szkoleń
pt.: "Moda - jak odnaleźć się w branży?" prowadzonych przez praktyków posiadających doświadczenie i wiedzę o funkcjonowaniu branży mody w Polsce.
Każdemu spotkaniu towarzyszy czas na networking, którego celem jest tworzenie i utrzymywanie pozytywnych wzajemnych relacji, wymiana informacji oraz wsparcie w sferze zawodowej.
Moda w Polsce powoli staje się ważnym elementem kultury i gospodarki. Gdynia jako miasto wspierające design chce wspierać twórców w drodze do sukcesu. Zgodnie z przekonaniem, że lokalna produkcja tworzy realną wartość dla otoczenia, projekt ma zachęcić do dostrzeżenia wartości produktów z metką "stworzone w Polsce" jako alternatywy dla masowej produkcji.
Aby ułatwić pracę twórcom i projektantom mody będziemy wspierać tworzenie pełnego łańcucha produkcyjnego w mieście, a także otwierać przed nimi nowe możliwości współpracy.
Projekt realizowany przez Centrum Designu Gdynia -Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia stanowi część szerszego cyklu spotkań i działań integracyjnych dla branży kreatywnej na Pomorzu. Projekt kompleksowo skierowany jest do różnych grup kreatywnych: mody, wzornictwa, grafiki i architektury i każdorazowo oparty jest na cyklu spotkań z ekspertami i działaniach integracyjnych.