Wrzesień to szczególny moment w kalendarzu dyrektora sprzedaży. Kończy się okres wakacyjny, zespoły wracają do pełnych obrotów, a presja wyników rośnie. Z jednej strony - trzeba dopilnować realizacji planów sprzedażowych na końcówkę roku. Z drugiej - rozpocząć proces przygotowywania strategii na rok następny.
87% dyrektorów sprzedaży B2B twierdzi, że ich zespoły nie nadążają za zmianami rynkowymi (Gartner Sales Research 2024). Rynek B2B przyspiesza szybciej niż zmieniają się strategie. Dotychczasowe metody pracy nie wystarczają.
Czy będziesz tylko reagować na zmiany czy chcesz je wyprzedzić?
Zapraszamy Was na Prolog Morfologii Sprzedaży - Sprzedażowy Radar 2026 wg Sandlera. To praktyczna sesja przygotowująca do realnych wyzwań, jakie stoją przed liderami sprzedaży.NA CO MOŻESZ LICZYĆ UCZESTNICZĄC?* Przegląd najważniejszych trendów 2026, które będą miały bezpośredni wpływ na Twoje wyniki i decyzje.
* Gotowe taktyki, które pomogą Twojemu zespołowi skuteczniej budować relacje i wykorzystać je do zwiększania efektywności procesów sprzedaży.
* Inspiracje, jak wykorzystać
AI, dane sprzedażowe i automatyzację, aby nie tylko przyspieszyć procesy, ale też wzmocnić rolę handlowca jako doradcy.
* Wskazówki dotyczące
przygotowania organizacji sprzedażowej do zmiany - tak, by była elastyczna i odporna na turbulencje rynkowe.
* Konkretne kryteria i praktyczne rady, jak
wybrać system CRM, który naprawdę wspiera sprzedaż, a nie tylko generuje raporty.
* Przegląd narzędzi rozwojowych Sandler Training.
* Pierwsza prezentacja wirtualnego trenera sprzedaży Sandlera (AI Roleplay).
* Wymiana doświadczeń z innymi liderami sprzedaży podczas panelu dyskusyjnego i networkingu.
AGENDA SEMINARIUM1. Trendy i wyzwania sprzedażowe na rok 2026. - Jacek Czarnowski
2. Efektywność sprzedaży a budowanie relacji - czy jedno wyklucza drugie? - Tomasz Strojecki
3. Nowy układ sił w sprzedaży. Jak dostęp do danych i AI redefiniują rolę menedżera sprzedaży i handlowca. - Witold Chabrowski
4. Przygotowanie organizacji sprzedażowej do zmieniających się strategii. - Jacek Czarnowski
5. Panel dyskusyjny i networking.
6. Jak (nie) wybierać system CRM. - Jan Trawiński
7. Narzędzia rozwojowe na 2026. - Jacek Czarnowski
DLA KOGO JEST TO SEMINARIUM?* Dyrektorzy sprzedaży i menedżerowie odpowiedzialni za wyniki zespołów
* Liderzy, którzy chcą połączyć strategię, taktykę i technologię w sprzedaży
* Wszyscy, którzy szukają inspiracji i praktycznych rozwiązań na rok 2026
PRELEGENCI* Jacek Czarnowski, Witold Chabrowski i Tomasz Strojecki - konsultanci Sandler Training
* Jan Trawiński - CEO BlewDew/Co-Founder Dew-X.com
TERMIN: 24 września 2025, godz. 09:00-12:00
MIEJSCE: Hotel Focus Premium Gdańsk, ul. Nad Stawem 5
KOSZT: 160 zł + VAT za osobę
ZAPISY: https://cetusconsulting.pl/konferencje-i-seminaria/seminaria
Serdecznie zapraszamy!
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.