stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę naszych spotkań z menedżerami sprzedaży i handlowcami - pierwsza konferencja MORFOLOGIA SPRZEDAŻY odbyła się w Gdańsku w listopadzie 2012. 25 maja 2022 spotykamy się po raz jedenasty. MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to uznana marka na rynku wydarzeń konferencyjnych dla ludzi związanych ze sprzedażą i jedna z niewielu imprez tego typu odbywających się poza Warszawą. Impreza odbędzie się w Olivia Star w formule stacjonarnej.

gru 6

piątek, g. 10:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
gru 10

wtorek, g. 8:30 - 15:00

Gdynia,
Wstęp wolny
Naszą misją jest wspieranie wszystkich menedżerów sprzedaży i handlowców we wdrażaniu szeroko rozumianej strategii WIN-WIN. Nie promujemy efektywności sprzedażowej za wszelką cenę, promujemy mądrą i odpowiedzialną sprzedaż - sprzedaż bez przemocy. W taki sam sposób podchodzimy do zarządzania zespołami sprzedażowymi - wspieramy efektywne i partnerskie zarządzanie zespołami oraz wzmacnianie kompetencji menedżerów sprzedaży i handlowców. Promujemy sprzedaż związaną z dbałością o środowisko, planetę i społeczność lokalną.

Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.

Jakie tematy pojawią się na XI edycji MORFOLOGII SPRZEDAŻY 25 maja 2022?

W porannym pakiecie prelekcji pojawią się tematy związane z zatrudnianiem i utrzymaniem zespołów sprzedażowych. Jacek Czarnowski poruszy temat Digital Headhuntingu, korzystanie z którego daje zwiększenie ilości kandydatów na stanowiska sprzedażowe nawet wtedy, gdy od aplikujących wymagana jest specjalistyczna wiedza. Następnie, Romeo Grzębowski z Extended Tools opowie jak uwolnić kompetencje sprzedażowe u członków zespołu i jak dobierać handlowców do specyficznych procesów sprzedaży. Natomiast Agnieszka Czarnecka z Hays Poland zrelacjonuje najnowsze trendy w wynagradzaniu handlowców na podstawie ostatniego raportu płacowego, przygotowanego przez swoją firmę.

Kolejny blok prelekcji zacznie Grzegorz Furtak z firmy pricingLAB tematem, który spędza sen z powiek większości handlowców i menedżerów sprzedaży: jak zakomunikować klientom podwyżkę cen i ich przy tym nie stracić. Temat niezwykle aktualny, ale cały czas trudny dla ludzi sprzedaży. Następnym prelegentem będzie Radek Drzewiecki, CEO Leanpassion, który opowie jak wykorzystać strategię LEAN w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Ten blok wystąpień zakończy Anna Ralcewicz z ERGO Hestia, przedstawicielka pierwszej na polskim rynku ubezpieczeń firmy, która przystąpiła do Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Anna Ralcewicz powie dlaczego warto budować standardy odpowiedzialnej/etycznej sprzedaży na rynku, na którym się działa.

Po lunchu, jako pierwszy wystąpi Tomasz Targosz, który poruszy temat treningów "on the job". To jeden z najefektywniejszych sposobów wzmacniania kompetencji handlowców, którego menedżerowie sprzedaży raczej nie lubią, a często nie wykonują go prawidłowo. Potem wystąpi Rafał Żak, znany trener, mówca oraz autor kilku doskonałych książek biznesowych i z dziedziny rozwoju osobistego. Rafał opowie o sposobach wpływania na decyzje klientów w trakcie procesów sprzedażowych oraz na dylematy etyczne z tym związane. Jacek Czarnowski powróci z krótkim wystąpieniem podsumowującym badania sprawności zespołów sprzedażowych wykonywane narzędziem SalesScanner oraz jakie są najczęstsze czynniki obniżające efektywność zespołów sprzedaży. Paweł Fortuna, jak sam o sobie mówi - "psycholog wędrowny", jeden z najdynamiczniejszych polskich mówców, odpowie na pytanie jak radzić sobie z porażkami w sprzedaży i przekuwać je w sukcesy.

W tym roku 5% przychodów z konferencji przeznaczymy na wsparcie dla walczącej Ukrainy. To znaczy, że 5% z każdego zakupionego przez uczestników biletu będzie darem dla naszych sąsiadów bohatersko walczących o wolność.

Organizator: 
Cetus Consulting Jacek Czarnowski, 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5831801159
Kwestie merytoryczne i prowadzenie konferencji: 
Jacek Czarnowski email: jacek.czarnowski@sandler.com tel.: 600 401 570
Organizacja i marketing:
Aneta Wieliczko email: aneta.wieliczko@sandler.com tel.: 692 131 682

Głównym Partnerem Merytorycznym wydarzenia jest Sandler Training - firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    790 zł
  • Przedsprzedaż
    690 zł
Cena uczestnictwa (zgłoszenie i wpłata):

- do 30.04.2022 - 690 zł + VAT za osobę
- od 01.05.2022 - 790 zł + VAT za osobę
Zapraszamy!