Jeśli udostępniasz swoje treści publicznie - prędzej czy później pojawią się pod nimi negatywne komentarze. Granica między hejtem a konstruktywną krytyką jest cienka. Jak sobie z tym radzić?
Kiedy: 29.08.2018 (środa), 17:00-19:00
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala F/H
Obraźliwe i wulgarne komentarze to codzienność dla internautów. Jesteśmy przyzwyczajeni do anonimowych trolli, którzy uchodzą za bezkarnych. Ale czy musimy się tylko temu bezradnie przypatrywać? Co zrobić, gdy na naszym blogu rozgości się hejter?
Dlaczego warto?Podobno miarą sukcesu blogera jest posiadanie przynajmniej jednego hejtera. Ale kiedy pojawią się pierwsze negatywne komentarze pod wpisami, bloger staje przed wieloma pytaniami - kasować czy nie? Czym się różni krytyk od trolla? I przede wszystkim - jak zareagować na hejt, by na tym nie stracić?
Czego się dowiesz?Jak reagować na negatywne komentarze - kasować czy odpowiadać?
Kiedy krytyk staje się hejterem lub trollem?
Czy warto walczyć z trollem?
Dla kogo?Na spotkanie zapraszamy każdego, kto tworzy swoje teksty lub treści i udostępnia je w internecie, pracowników działu marketingu i przedsiębiorców, zajmujących się swoją komunikacją w mediach społecznościowych.
Prowadząca: Karolina Wenskowska, Strefa StartupKarolina Wenskowska koordynuje spotkania dla początkujących przedsiębiorców w Strefie Marki, gdzie poruszane są tematy marketingu, identyfikacji wizualnej, a także warsztaty dla studentów. Jak na absolwentkę bohemistyki i dyplomacji publicznej przystało wierzy, że każdy kryzys można rozwiązać odpowiednią dozą czeskiego humoru.