stat
Impreza już się odbyła

Noc reklamożerców - Multikino Gdynia

Kino Repertuar wszystkich kin w Trójmieście
15 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w cyfrowej jakości!

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Co ważne tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty - wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.

Program Nocy Reklamożerców 2013:
Start: 21:00
5 godzin super zabawy
prawie 300 reklam z 50 Państw
Po raz pierwszy reklamy w cyfrowej jakości (program gramy z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych)

* Wielkie kino w reklamie: Nowa Fala, Kino Drogi, James Bond
* kraje Europy Środkowej wciąż w awangardzie kreatywności: Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Węgry, Serbia i Słowacja
* pierwszy raz wśród reklamożerców: Belize i Jamajka
* George Clooney nie reklamuje tylko Nespresso
* pomimo dramatycznych wydarzeń Egipt nadal oazą kreatywności
* eksplozja humoru w reklamach autralijskich i nowozelandzkich
* wspaniałe produkcje reklamowe prezentowane przez Advertising Producers Association
* to było tak niedawno, czyli Reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin
* niezminnnie klasyka reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, duuuuże butelka Perrier i muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo

Oficjalna strona Nocy Reklamożerców w Polsce: www.nocreklamozercow.pl
Pobierz kody rabatowe Facebook (kody ważne tylko do 10 listopada!):
https://www.facebook.com/MultikinoPolska/app_208135049287110
Dołącz do polskich Reklamożerców na Facebook'u:
https://www.facebook.com/NocReklamozercow?fref=ts
Organizator: Multikino S.A.
Współorganizator: Media Consulting Group
Sponsorzy Nocy Reklamożerców 2013: Coca-Cola, Somersby, Lenovo
Partner reklamowy: Clear Channel, Groupon
Patroni: Onet, Stopklatka.pl, Polska The Times, naszemiasto.pl, IMS, Comedy Central, M&MP, Mediarun.pl, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, AISEC, kampaniespoleczne.pl, czasopismo Handel, muzykazreklam.pl, Warszawska Szkoła Reklamy, Instadruk.pl, MZA - UrbanINFO.tV, Warsaw Insider oraz AKTIVIST

Nośnik / Technologia: Odtworzenie, kinowy format cyfrowy zgodny ze standardem DCI, High Definition.
Noc Reklamożerców na świecie: www.adeater.com

Informacja o biletach

normalny - 39,00 zł
ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) - 29,00 zł
grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł
cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie) – 25,00 zł
cena na Groupon – 19,90 zł (ważne tylko do 13 listopada włącznie, 200 kuponów/kino)