Olivia Cooltura zaprasza na spotkanie autorskie z Anną Miotk pt. "Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations".
Anna Miotk - doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media" i licznych publikacji w mediach branżowych. Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie - od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej - od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią - kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium - Internetu.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
Spotkanie w Olivia Sky Club poprowadzi
Monika Bogdanowicz (Olivia Business Centre).
Dr hab. GRZEGORZ MAZUREK o książce:
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations to niezwykle ciekawa podróż po współczesnym PR dotkniętym takimi zjawiskami, jak m.in. ewolucja technologii internetowej, zmiany na rynku mediów i social mediów, pojawienie się prosumenta czy nowych kanałów, modeli i metod komunikacji.
Autorka lekkim piórem przybliża "nowy krajobraz biznesowy", w którym specjaliści od PR muszą się szybko odnaleźć, by skutecznie i efektywnie wykonywać swoją pracę. Dzięki ciekawym źródłom literackim, a także własnym doświadczeniom eksperckim Autorki poznajemy nie tylko zjawiska, ale i narzędzia wspomagające procesy zarządcze związane z działalnością PR.
Publikacja Anny Miotk jest zdecydowanie warta polecenia nie tylko dla specjalistów od wizerunku i managerów marketingu, ale dla wszystkich, których interesuje gwałtownie przeobrażający się świat gospodarki "ucyfrowionej" i konsekwencje, jakie ta zmiana wywołuje dla niemal każdej organizacji i każdego klienta.