stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Scena Muzyczna Gdańskiego Archipelagu Kultury zaprasza na cykl koncertów piosenki francuskiej. "Paryżu Kocham Cię...", to pierwszy koncert z cyklu, podczas którego usłyszymy wielkie przeboje francuskiej piosenki w wykonaniu znakomitego paryskiego stypendysty Janusza Zbiegieła - już 11 lutego o godz. 19 w Scenie Muzycznej GAK przy ul. Powstańców Warszawskich 25.

gru 1

niedziela, g. 18:00

bilety 40 zł
Kup bilet
gru 8

niedziela, g. 19:00

bilety 120 - 150 zł
Kup bilet

"Paryżu Kocham Cię...",
to Walentynowy Koncert, podczas którego usłyszymy wielkie przeboje francuskiej piosenki z repertuaru znakomitych wykonawców, takich jak Jaques Brel -"Ne me quitte pas" (Nie opuszczaj mnie), "La chanson de vieux amants" (Piosenka starych kochanków), Gilbert Becaud - znakomitego wykonawcy, który we Francji nazywany jest wulkanem estrady, kompozytor i wykonawca takich przebojów jak "Et maintenant" (I co teraz) czy znanego na świecie szlagieru "Nathalie", Serge Reggiani -aktora i piosenkarza włoskiego pochodzenia, z jego repertuaru m.in. "Ma derniere volante (Moja ostatnia wola), "La tarte a la creme"(Ciastko z kremem). Muzykę do wielu utworów z jego repertuaru skomponowała Alice Dona znana i ceniona kompozytorka i piosenkarka we Francji, właścicielka szkoły piosenkarsko-aktorskiej "Conservatoir Maubel", do której uczęszczał Janusz Zbiegieł. Serge Lama - kompozytor wielkiego międzynarodowego przeboju "Je suis malade" (jestem chory) będzie ostatnim wykonawcą, którego utwory usłyszymy podczas koncertu. Podczas koncertu Janusz Zbiegieł wykona również jeden z największych przebojów ostatnich lat "Je t aime" (Kocham cie) z repertuaru znanej i cenionej na świecie wokalistki Lary Fabian.

poezja śpiewana - koncerty w Trójmieście


"Brel raz jeszcze", to kolejny koncert w ramach piosenki francuskiej , który odbędzie się 13 maja o godz. 19 w Scenie Muzycznej GAK.

"Brel raz jeszcze", to propozycja sceniczna Janusza Zbiegieła, krakowskiego aktora i paryskiego stypendysty "Conservatoire Mobel" Alice Dona, która nie jest ani recitalem, ani estradą piosenki. Jest mięsistym teatrem, którego siła to organiczne zespolenie śpiewanej piosenki francuskiej i cytatów, wyznań oraz fragmentów listów wypowiadanych przez aktora po polsku, które Brel pisał do żony.