W niedzielę 25 maja br. w Pasażu Tesco przy ulicy Kcyńskiej 27 w Gdyni odbędzie się wielkie sąsiedzkie święto. W tym dniu na wszystkich klientów pasażu czekają liczne atrakcje, konkursy i promocje. Wszystko to z okazji inauguracji akcji "Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada".
Pasaż Tesco przy ulicy Kcyńskiej 27 zamieni się tego dnia we wspólną, sąsiedzką przestrzeń. Jak pokazują wyniki badań "Czy znamy swojego sąsiada?" niemal wszyscy Polacy (95%) mają dobre relacje z osobami z sąsiedztwa, a aż 9 na 10 badanych osób przyznaje, że lubi swoich sąsiadów. 72% mieszkańców Gdyni jest zadowolonych ze wszystkich lub z większości swoich sąsiadów.
Czekamy na wszystkich sąsiadów!
Na wszystkich, którzy pojawią się 25 maja od godz. 10.15 w Pasażu Tesco przy ulicy Kcyńskiej 27, czekają liczne atrakcje, takie jak: wspólne malowanie sąsiedzkiego płotu, sąsiedzka fotobudka i tworzenie kolażu zdjęć, czy warsztaty z recyklingu mebli. Także najmłodsi sąsiedzi znajdą coś dla siebie, m.in. quizy, konkursy i malowanie buziek. Dodatkowo przez cały dzień w sklepach i punktach usługowych mieszących się w pasażu będzie można znaleźć specjalne promocje i rabaty dla bliskich sąsiadów.
Zapraszamy do wspólnego świętowania w gronie sąsiadów!
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.
Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Pasaże, dzięki swojej różnorodnej ofercie i optymalnej powierzchni, pozwalają klientom na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.
Badanie "Czy znamy swojego sąsiada?" to badanie przeprowadzone na próbie ponad 900 osób w wieku od 25 do 55 lat, na zlecenie Pasaży Tesco przez MillwardBrown SMG/KRC, 04.2014.