stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Koncert Pauli & Karola, promujący najnowszy album grupy pt. "Heartwash" (wrzesień 2014). Muzycy wdarli się przebojem na polską scenę folk popu przed pięcioma laty, z marszu zyskując miano pary dziwaków - śpiewali po angielsku, grali na instrumentach, którymi nie posługiwali się (bynajmniej) z wirtuozerią, dawali koncerty w ogródkach i na chodnikach - i szybko stali się pionierami rozrastającej się Polsce sceny indie popowej.

lis 23

sobota, g. 17:00, 18:30

Gdańsk,
bilety 100 zł
gru 13

piątek, g. 19.00

bilety 50 zł
Kup bilet
Paula - pół-Polka, pół-Kanadyjka, pracująca naukowo jako socjolożka, i Karol - muzyk z Warszawy, poznali się i nim się zorientowali, już tworzyli muzykę. Najpierw jako duet, potem z grupą zaprzyjaźnionych muzyków. Zespół ów, w skład którego wchodzą obecnie Christoph Graf Von Thun Und Hohenstein (instrumenty klawiszowe), Staszek Wróbel (perkusja), Krzysiek Pożarowski (gitara basowa) i Szymon Najder (gitara elektryczna), pomógł Pauli i Karolowi wykonać krok pomiędzy romantycznym folkiem a pop rockiem, nadając ich muzyce głębsze i bogatsze brzmienie. W minionych latach Paula i Karol koncertowali w Polsce (w tym - trasa koncertowa z Brodką), w Holandii (festiwal Eurosonic), w Ukrainie, we Francji, Wielkiej Brytanii (trasa koncertowa i występ na festiwalu The Great Escape), w Stanach Zjednoczonych oraz w Kanadzie (na SXSW i Canadian Music Week). Regularnie występują też w Niemczech (w tym na festiwalu Reeperbahn), gdzie mieszka obecnie Paula. Czy coś zmieniło się przez wiele lat wspólnego grania? Oddajmy głos Pauli i Karolowi: Razem piszemy muzykę, rozmawiamy o życiu, staramy się, aby nasze piosenki były jak najbardziej osobiste. Od kilku lat gramy i koncertujemy z tą samą grupą ludzi, którzy stali się dla nas bliskimi przyjaciółmi. Bardzo silnie wpływają na to, co robimy i w jaki sposób postrzegamy muzykę.

muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście


Po krótkiej przerwie, zespół szykuje się do wydania trzeciego studyjnego albumu noszącego tytuł - "Heartwash". Nowe piosenki zarejestrowano w Warszawie pod okiem sławnego (nominacja do nagrody Grammy) waszyngtońskiego producenta Ryana Hadlocka, a konieczne do tego fundusze zgromadzono dzięki finansowaniu społecznościowemu (kampania crowdfundingowa przeprowadzona na stronie Polakpotrafi.pl). Nowy materiał przesiąknięty jest radosną, nierzadko psychodeliczną energią, charakterystyczną dla występów na żywo Pauli i Karola, a jednocześnie można w nim odnaleźć ślady pozostawione przez członków zespołu, którzy dołączyli do niego niedawno. Autorzy piosenek nie odeszli jednakże od popowej stylistyki, zapełniając album utworami, w których śpiewają o uczciwości, miłości, stracie i trudach. Tytułowy "Heartwash" to słowo wymyślone przez muzyków, oznaczające proces zmywania z siebie negatywnych doświadczeń, które przeszkadzają nam w wykonaniu kolejnego kroku, w pójściu naprzód. Wydanie nowego albumu Pauli i Karola zaplanowano na wrzesień 2014 roku. Trasa promocyjna odbywa w październiku.

Dyskografia:

2014 - "Heartwash" (premiera: wrzesień 2014)
2012 - "Whole Again" (LADO ABC)
2010 - "Overshare" (LADO ABC)
2009 - "Goodnight Warsaw" (nakład własny)

Więcej informacji na temat Pauli i Karola:
www.paulaikarol.com
paulaandkarol.bandcamp.com
https://www.facebook.com/paulaikarol


BILETY: 25 zł (przedsprzedaż) / 28 zł (sieć Eventim) / 35 zł (w dniu koncertu)

Dostępne w: Klub Ucho (biuro czynne pn.-pt., godz. 10:00-18:00, sprzedaż również w trakcie wszystkich imprez - przy wejściu do klubu), Salon Muzyczny PULS (Centrum Gemini, Gdynia, pn-sb. - godz. 11:00-21:00, nd. - 11:00-20:00), Spirit Of Rock And Roll secondhand & new clothing - Lendziona 17 (Gdańsk Wrzeszcz, pn.-pt.: 12:00-19:00, sb.: 11:00-18:00), sieć Eventim - w sprzedaży drogą elektroniczną i w punktach stacjonarnych Eventimu, np. w gdańskich Empikach (wyszukiwarka sklepów - eventim.pl - u dołu strony; cena w sieci - 28 zł)

Cena "w dniu koncertu" obowiązuje przez cały dzień - niezależnie od godziny.

Pula biletów przeznaczonych do sprzedaży w dniu imprezy obowiązuje tylko wówczas, gdy wejściówki nie wyprzedadzą się w ramach przedsprzedaży. Sprzedaż biletów we wszystkich punktach stacjonarnych zamykamy o godz. 15:00 w dniu koncertu, a następnie wznawiamy dopiero bezpośrednio przed imprezą - w klubie.







Sponsorem Klubu Ucho jest Grupa Energa




Patronat medialny