Perswazja narracyjna czyli storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreowania marki i produktu, jako dodatek do maksymalizacji celów. Wystarczy bliżej przyjrzeć się historiom reklam w mediach. Opowiadanie ma jednak dużo szerszy kontekst i praktyczną możliwość zastosowania go w biznesie.
Pracując w biznesie nie zapominajmy, że jesteśmy ludźmi, a podczas spotkania handlowego, spotyka się człowiek z człowiekiem, i każdy z nich, jak to ujął William Fisher jest "stworzony do opowiadania historii".
Podczas warsztatów ze storytellingu w sprzedaży poznajemy strukturę i zasady, ale przede wszystkim uczymy się opowiadać historie, umożliwiając ich świadome stosowanie zgodnie z celem i w określonym kontekście.
Jeżeli chcesz:- zdobyć wiedzę o perswazji narracyjnej,
- poznać schemat zastosowania w Twoim biznesie i elementy dobrej historii,
- zwiększyć własne umiejętności perswazji narracyjnej,
- nauczyć się budować zaangażowanie klienta,
- opracować podczas ćwiczeń własne angażujące historie...
...to zapraszam na warsztat szkoleniowy do Gdyni.
Warsztat szkoleniowy poprowadzi
Aneta Ropek Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Trener praktyk sprzedaży i zarządzania. Dyplomowany coach WSAiB - SFCP. Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedażą, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych, technik sprzedaży i obsługi klientów w "trudnych" sytuacjach. Konsultant badania analitycznym testem MindSonar - style myślenia w określonych kontekstach.