"Piaskownica" Michała Walczaka
wykonanie: "Koło Naukowe Teatru" działającego przy Wydziale Wokalno Aktorskim Akademii Muzycznej w Gdańsku.
reżyseria i opieka pedagogiczna: Grzegorz Chrapkiewicz
Wystąpią: Pamela Chłodna, Ewa Lalka, Magdalena Molendowska, Krzysztof Borecki, Marek Kudełko, Adam Palka.
Sala Prób (wejście od Targu Węglowego)
"Piaskownica" to dramat tyleż prosto, co kunsztownie napisany - odwieczny temat spotkania dwóch światów, kobiecego i męskiego, mechanika międzyludzkich gier, historia narodzin i rozkładu uczucia zostały przez Michała Walczaka ukazane za pośrednictwem nośnej metafory dziecięcych zabaw w piaskownicy.
Zabawy są tyleż śmieszne i niewinne, co z okrutną szczerością odsłaniające emocjonalną niedojrzałość dużych dzieci, którym osiągnięcie porozumienia uniemożliwiają egoizm, strach przed podjęciem odpowiedzialności oraz groteskowy, ulepiony z popkulturowych klisz język. Całości patronują mistrzowie: Gombrowicz i Mrożek, od których młody autor nauczył się trudnej sztuki dramatycznej konstrukcji. Anna R. Burzyńska, „Tygodnik Powszechny”.
wykonanie: "Koło Naukowe Teatru" działającego przy Wydziale Wokalno Aktorskim Akademii Muzycznej w Gdańsku.
reżyseria i opieka pedagogiczna: Grzegorz Chrapkiewicz
Wystąpią: Pamela Chłodna, Ewa Lalka, Magdalena Molendowska, Krzysztof Borecki, Marek Kudełko, Adam Palka.
Sala Prób (wejście od Targu Węglowego)
"Piaskownica" to dramat tyleż prosto, co kunsztownie napisany - odwieczny temat spotkania dwóch światów, kobiecego i męskiego, mechanika międzyludzkich gier, historia narodzin i rozkładu uczucia zostały przez Michała Walczaka ukazane za pośrednictwem nośnej metafory dziecięcych zabaw w piaskownicy.
Zabawy są tyleż śmieszne i niewinne, co z okrutną szczerością odsłaniające emocjonalną niedojrzałość dużych dzieci, którym osiągnięcie porozumienia uniemożliwiają egoizm, strach przed podjęciem odpowiedzialności oraz groteskowy, ulepiony z popkulturowych klisz język. Całości patronują mistrzowie: Gombrowicz i Mrożek, od których młody autor nauczył się trudnej sztuki dramatycznej konstrukcji. Anna R. Burzyńska, „Tygodnik Powszechny”.