Autor:
Laurence Boswell
Rreżyseria:
Andrzej Rozhin
Kostiumy:
Ewa Żylińska
Muzyka:
Janusz Grzywacz
Choreografia:
Władysław Janicki
'Historia dobrej i pięknej córki, która zgodziła się udać do pałacu Bestii, aby w ten sposób ratować życie ojcu, znają mali i duzi. Bajka kończy się happy endem - Piękna pokochuje Bestię, który okazuje się zaczarowanym księciem. Morał bajki jest taki, że nia szara zdobi człowieka.(...)
Dopracowana choreografia Władysława Janickiego, pyszne kostiumy Ewy Żylińskiej - Koszałkowskiej, żwawa muzyka Janusza Grzywacza.
Andrzej Rozhin zręcznie wykorzystuje możliwości, jakie daje zastosowany przez Laurencea Boswella sposób narracji. Wydarzenia rozgrywają się na naszych oczach, a zarazem postaci z bajki same komentują to, co je spotyka. Inteligentny humor to biała broń tego spektaklu. Dużo go dzięki dwóm zawistnym siostrom Pięknej (w tych rolach: Paulina Bednarska i Joanna Tomasik-Gierczak)'
Krzysztof Górski
'W konwencji teatru totalnego, w którym grają lalki, aktorzy w maskach, tancerze zostaje opowiedziana historia ojca, który musi poświęcić jedną z córek by wyrwać się ze szponów bestii. Piękna swoją miłością przemienia bestię w księcia. Jest to baśń o tym, jak wiele mogą zdziałać czyste, piękne uczucia'
Dziennik Bałtycki
Kim jest bestia?Jest tajemnicą. Nie jest ziejącym ogniem olbrzymem z gigantyczną paszczą, ani żadnym potworem. Nie przedstawimy żadnej kukły czy czegoś podobnego. Nie chcemy dziecka epatować okropieństwami. Bestia jest raczej w środku, w człowieku. I będzie w nim tak długo, póki ktoś jej nie pokocha.
reżyser
Laurence Boswell
Rreżyseria:
Andrzej Rozhin
Kostiumy:
Ewa Żylińska
Muzyka:
Janusz Grzywacz
Choreografia:
Władysław Janicki
'Historia dobrej i pięknej córki, która zgodziła się udać do pałacu Bestii, aby w ten sposób ratować życie ojcu, znają mali i duzi. Bajka kończy się happy endem - Piękna pokochuje Bestię, który okazuje się zaczarowanym księciem. Morał bajki jest taki, że nia szara zdobi człowieka.(...)
Dopracowana choreografia Władysława Janickiego, pyszne kostiumy Ewy Żylińskiej - Koszałkowskiej, żwawa muzyka Janusza Grzywacza.
Andrzej Rozhin zręcznie wykorzystuje możliwości, jakie daje zastosowany przez Laurencea Boswella sposób narracji. Wydarzenia rozgrywają się na naszych oczach, a zarazem postaci z bajki same komentują to, co je spotyka. Inteligentny humor to biała broń tego spektaklu. Dużo go dzięki dwóm zawistnym siostrom Pięknej (w tych rolach: Paulina Bednarska i Joanna Tomasik-Gierczak)'
Krzysztof Górski
'W konwencji teatru totalnego, w którym grają lalki, aktorzy w maskach, tancerze zostaje opowiedziana historia ojca, który musi poświęcić jedną z córek by wyrwać się ze szponów bestii. Piękna swoją miłością przemienia bestię w księcia. Jest to baśń o tym, jak wiele mogą zdziałać czyste, piękne uczucia'
Dziennik Bałtycki
Kim jest bestia?Jest tajemnicą. Nie jest ziejącym ogniem olbrzymem z gigantyczną paszczą, ani żadnym potworem. Nie przedstawimy żadnej kukły czy czegoś podobnego. Nie chcemy dziecka epatować okropieństwami. Bestia jest raczej w środku, w człowieku. I będzie w nim tak długo, póki ktoś jej nie pokocha.
reżyser