Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit. Wydarzenie zaplanowano na 8 i 9 października. W programie warsztaty i wystąpienia merytoryczne zgodne z ideą #nomarketingbullshit. Na scenie pojawią się m.in. eksperci z Piktochart i Brand24.
Krzysztofik, Yevishkin, Regev - nazwiska prelegentów potwierdzoneAgenda wydarzenia zapełnia się nazwiskami ekspertów, którzy opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Prelegenci posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapet wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika. Agendę można sprawdzić na stronie konferencji - pipelinesummit.com
Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10 letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach jak Google, SimScale oraz Groove.
Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się, platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów.
Program wydarzenia i lista prelegentów
Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100% wzrostu przychodów.
Z marketera w sprzedawcę i konsultanta ze startupowym drygiem - tak mówi o sobie Łukasz Maroszczyk, kolejny prelegent Pipeline Summit. W Signify wprowadził Social Selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company.
Pozostałe nazwiska, to m.in.: Ben Blanki (promo.com), Constantine Yevishkin (Tribe47), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski i Jacek Bartczak (Casbeg), Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) oraz Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra (Beeffective).
Warsztaty podczas Pipeline SummitZaproszeni eksperci skupią się w 100% na przekazaniu sprawdzonej, merytorycznej i użytecznej wiedzy, zgodnie z hasłem #nomarketingbullshit, które przyświeca Pipeline Summit. Okazją do spotkania z nimi będą również warsztaty, które w tym roku zaplanowano drugiego dnia wydarzenia.
Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin. Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) podczas swojego warsztatu wyjaśni, w jaki sposób zbudować proces sprzedaży w przedsiębiorstwach technologicznych, a Majewski i Bartczak z Casbega zaprezentują najlepsze praktyki dla wzrostu sprzedaży na podstawie stu projektów, jakie prowadzili w ciągu ostatnich dwóch lat.
Networking i relaks wpisane na stałe w agendę Pipeline SummitOrganizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.
Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta - wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.
Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.