Szkolenie przeznaczone jest dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu internetowym, dla właścicieli firm, którzy chcą zwiększyć swoją sprzedaż i zadbać o wizerunek firmy poprzez najpopularniejszy środek reklamy XXI wieku. Szkolenie przeznaczone również dla pracowników działu marketingu, którzy chcieliby budować markę w oparciu o profesjonalne metody i narzędzia pracy w Internecie.
Termin i miejsce: 24.05.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 - 15:00
Cena: 250 zł;
rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Marketing
- Internet a inne media
- W pojedynkę czy we współpracy?
- Zasady współpracy z agencją marketingu internetowego
- Zasady wywierania wpływu w Internecie
2. Wyszukiwarka Google
- Pozycjonowanie (SEO, SEM)
- Google AdWords - kiedy i jak warto płacić Google za reklamę?
- Mapa Google
3. Typowe działania marketingowe online
- Mailing
- Newsletter
- Blog firmowy
- Reklama a wirtualne społeczności
4. Strona www
- Usability
- Google Analytics - siła rażenia statystyk odwiedzin Twojej www!
- Psychologia marketingu internetowego