Z jakimi wspomnieniami przybywają nowi mieszkańcy miast? W jaki sposób historie ich życia splatają się z miejską przestrzenią? Muzeum Emigracji zaprasza na spacer po Gdyni, w którym rolę przewodników przejmą niezwykłe opowieści imigrantów mieszkających w Trójmieście. Ich historie poprowadzą Was od Muzeum przez teren portu i centrum miasta na plażę miejską. Zobaczycie fragment naszej wspólnej przestrzeni, z zupełnie innej, zaskakującej perspektywy.
CO CIĘ CZEKA NA SPACERZE?
1. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy kilka godzin rozpoczęcia spaceru, wystarczy, że bezpłatnie zarezerwujesz jedną z nich na naszej
stronie.
2. Będziemy na Ciebie czekać w budynku Muzeum (ul. Polska 1), gdzie wręczymy Ci mapę i wszystkie niezbędne wskazówki.
3. Specjalnie przygotowana mapa pozwoli Ci odkryć, czasem zaskakujące miejsca, ważne dla bohaterów naszego projektu.
4. W każdym z tych miejsc znajdziesz charakterystyczne oznaczenia z numerem telefonu. Po jego wybraniu połączysz się z naszym bohaterem lub bohaterką.
5. To unikalna możliwość wysłuchania niezwykłych historii osób, które postanowiły zamieszkać w Trójmieście. Ten spacer daje Ci okazję do kameralnej rozmowy; możesz zadać nurtujące Cię pytania lub podzielić się własnymi doświadczeniami.
* Wstęp wolny, obowiązują bezpłatne wejściówki do pobrania na:
termin 6.08.
* Na jednym bilecie, a więc o jednej wskazanej na nim godzinie, w spacerze może wziąć udział od 1 do 2 osób.
* Troje naszych bohaterów i bohaterek mówi w języku polskim, jeden z nich w języku angielskim.
* Spacer rozpoczyna się w Muzeum Emigracji, ul. Polska 1. Prosimy o punktualne przybycie na wyznaczoną godzinę.
Numery telefonów wykorzystane w projekcie nie generują kosztów innych niż standardowe opłaty za połączenie na telefon komórkowy u Twojego operatora.
Projekt został stworzony przez Yael Sherill (B_Tour/CCPA Berlin) we współpracy z Tomaszem Kaczorowskim i jest częścią cyklu wydarzeń pod tytułem Codzienna gościnność realizowanego przez Muzeum Emigracji w Gdyni w 2023.
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.