stat
Impreza już się odbyła

Przenieś się z nami do świata gier fabularnych! Zapraszamy na event RPG (role-playing games), który odbędzie się w Pubie Polufka w Gdańsku! Na wydarzenie mogą zapisywać się osoby początkujące, chcące poznać gry wyobraźni, oraz doświadczeni gracze i graczki.

27 listopada - 30 grudnia 2024, g. 07:00

Gdańsk,
bilety 75 zł
ulgowy 69 zł
gru 31

wtorek, g. 20:00

Gdańsk,
bilety 20 zł
Zajawki sesji zawierają szczegółowe opisy rozgrywek oraz informacje techniczne (w tym trigger warning). Przed zapisem prosimy o zapoznanie się z nimi i, w razie pytań, kontakt w wiadomości prywatnej lub w komentarzu.

Regulamin zapisów znajdziecie tutaj: Regulamin Zapisów
Na evencie mogą przebywać osoby 18+. Osoby niepełnoletnie mogą pojawić się jedynie z opiekunem prawnym. Zajawki sesji: poniedziałek, 25.03.2024, od godz. 12:00 Zapisy na sesje: środa, 27.03.2024, godz. 18:00
Obserwuj nas i nie przegap kolejnych wydarzeń: gpp3city

Tytuł Sesji: Na skraju mroku
Osoba Prowadząca: Michał
System: PbtA

Założenia scenariusza: Zapoznanie z mechaniką PbtA, w otoczeniu adaptacji klasycznego scenariusza do systemu Zew Cthulhu.
Wiek: 18+
Liczba graczy: 1-4
Czas trwania sesji: 3-4 godz.
Tematy niekomfortowe: okultyzm, alkohol, narkotyki, przemoc, groza, śmierć
OPIS:
Kiedy starszy profesor uniwersytetu Miskatonic - Rupert Merriweather - kontaktuje się ze swoimi najbliższymi: przyjaciółmi, współpracownikami, studentami w celu podzielenia się ważnymi informacjami na łożu śmierci, zostają oni narażeni na wejście do świata pełnego niepewności i zagrożeń.
Profesor, znany z szerokiej wiedzy w obszarach od antropologii po okultyzm, przekazuje swoim bliskim nie tylko szereg notatek, zapisków, dokumentów, ale również skrywaną głęboko od lat tajemnicę, która może zmienić oblicze Arkham i całego stanu Massachusetts na zawsze.
Dodatkowe informacje: Założenia scenariusza zakładają grę postaciami przygotowanymi przez mistrza gry; karty postaci, ołówki oraz kości będą dostępne na miejscu.

Tytuł Sesji: Kula mocy
Osoba Prowadząca: Gregorin
System: Warlock!

Założenia scenariusza: dla graczy lubiących, w przerwie od czyszczenia oręża z krwi wrogów, pośmieszkować. Scenariusz autorski.
Wiek: 18+
Liczba graczy: 4
Czas trwania sesji: 3-4 godz.
Tematy niekomfortowe: cringe, przekleństwa, przemoc, śmierć, alkohol
OPIS:
Nóż błyska w świetle księżyca. Ruszacie w mrok. Kroić i napełniać sakiewki. Rożen się kręci. Dużo mięcha, mało surówek, sos mieszany. Gospody was nienawidzą. Konkurencyjne budy wysyłają pracowników na przeszpiegi, by "zobaczyli, jak to się robi". Kula mocy. Najlepiej smakuje w nocy. Stworzyliście biznes idealny. Rodzice mówili, że jak nie będziecie się uczyć, skończycie w kanałach. I co? Tylko po części mieli rację. Mięso trzeba skądś brać.
Oficjele w Ponurym Biskerstafie wiedzą, jak odpowiednio uczcić zbliżającą się rocznicę dobrze prosperującego interesu. Ale czy wiedzą, że ich urzędnik regularnie się u was stołuje? On dostał dodatkowe mięso, a wy cynk. Jutro kontrola sanepidu. Zamykacie budę. Wszystko musi błyszczeć, jak ryboludziowi ikra. Wasz kuchta bierze to na siebie. Może i o dobre składniki, spokój w tłumie czy promocję potraficie zadbać, ale w kuchni tylko byście przeszkadzali. Spotykacie się na piwku w zaprzyjaźnionej, bo oddalonej o kawał drogi, karczmie tuż przy podnóżu Wzgórza Lorda.
Mija jedno, drugie, trzecie piwo. Przyjaciel się nie zjawia. Ruszacie na ratunek. Sprzątanie? Co to dla was. Przed karierą w gastronomii potrafiliście sprzątnąć niejedno i niejednego.
Widzicie spory tłum. Jak w najlepsze noce. Ależ kolejki! Nawet miło na sercu by się zrobiło, gdyby nie ten chciwiec. Zapewne go podkusiło i zamiast ogarniać porządek przed kontrolą, otworzył knajpę. I na domiar wszystkiego pewnie powie, że skoro sam pracował, to bierze cały utarg. Zaraz, co tak śmierdzi? Przypalił kulę? Cholera, dopiero co wstawiliście nową. Skąd wytrzaśniecie na jutro dobrej jakości szczury?
Z rozważań wyrywa was buchnięcie płomieni. W powietrzu zapachniało wódką. I palonym drewnem. To wasza buda! Przepychacie się przez tłum gapiów, by stanąć naprzeciw zwęglonego biznesu życia. I gdzie ten cholerny kuchta się podziewa? Wyszedł się odlać i zostawił ruszt na ogniu? Chyba że
Dodatkowe informacje: Karty postaci, kostki i ołówki zapewnia Mistrz Gry. Scenariusz przyjazny również dla początkujących graczy, zasady zostaną objaśnione na początku (i w trakcie, rzecz jasna) rozgrywki.

Tytuł Sesji: Hawajska dla zuchwałych
Osoba Prowadząca: Onufry
System: Savage Worlds w uniwersum Kapitana Bomby

Założenia scenariusza: RŻNĄĆ Z KARABINKÓÓÓW
Wiek: 18+
Liczba graczy: 4
Czas trwania sesji: 3-4 godz.
Tematy niekomfortowe: przekleństwa, humor niskich lotów, twórczość Bartosza Walaszka, przemoc, pizza z ananasem
OPIS:
Międzygalaktyczna Plantacja Ananasa na Planecie Zdubby w sektorze Dojabby stanowi serce sojuszu ludzi i kosmitów. To tutaj produkowane jest ponad 100% ananasów, które, po przerobieniu przez Galak Pizze na pizze hawajską, jest wypłacane sprzymierzonym żołnierzom kosmitów jako żołd. Nic więc dziwnego, że miejsce to jest celem wielu ataków. Jednakże tym razem problemu nie można rozwiązać zwykłą dzidą laserową. Pomimo ogłoszenia lockdownu, pracownicy plantacji zaczęli znikać. Pierwszy był Tymian. Nim akurat nikt się nie przejął. Wyżerał innym kanapki. Niech mu ziemia ciężką będzie. Następni zniknęli Domino i Cysio. Za nimi też nikt nie tęsknił, zwłaszcza po tej ostatniej akcji z osłem, którą odwalili po pijaku. Do dziś nie mogę spać. Natomiast gdy zniknął Wacław, też nikt się nie przejął, bo to menda była straszna, ale pracował jak za dwóch, a płacili mu poniżej minimalnej (czyli w sumie jak reszcie). Wobec utraty pracowników, produkcja stanęła. Bez ananasów przymierze kosmitów i ludzi grozi zerwaniem. Rozpad sojuszu i chaos w galaktyce może powstrzymać tylko załoga gwiezdnego patrolu, na czele której stoisz Ty!
Dodatkowe informacje: Sesja nastawiona na śmieszki. MG załatwia karty postaci i kości. Od graczy wymagam solidnej (tj. jako tako, na max 20%) znajomości uniwersum Kapitana Bomby. Mile widziane własne przybory do pisania i negatywny iloczyn IQ.

Tytuł Sesji: Gwiazda we Mgle
Osoba Prowadząca: Krzysztof
System: Jedyny Pierścień

Założenia scenariusza: dla początkujących
Wiek: dowolny
Liczba graczy: 3-5
Czas trwania sesji: ok. 3-3,5 godz.
Tematy niekomfortowe: groza, klątwy
OPIS:
Na wschodnim pogórzu południowej części Ered Luin wznosi się pradawna wieża, ostatnia pozostałość ogromnego zamku z czasów Królów. Ludzie mówią, że lśni w niej dziwne, niebieskie światło, czasem widoczne aż od Brodu Sarn - wygląda jak gwiazda nad morzem mgieł. Nikt tam nigdy nie bywa - ale ostatnio w okolicy zaczęli ginąć ludzie.

Informacja o biletach

Wstęp wolny, wymagany zapis na wydarzenie. Regulamin zapisów znajdziecie tutaj: https://shorturl.at/ablMX