stat
Impreza już się odbyła

Pomorski Puchar DogTrekkingu w sierpniu zaprasza do Kościerzyny 15.08.2015

Miejsce: Kościerzyna- nowe miejsce (Centrum Kultury Kaszubskiej "Strzelnica" w Kościerzynie.)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zaN0fV6d3NGY.k6uG-zHjZhVc&usp=sharing

Trasę ustawia PanHusky.pl

Plan zawodów:
14:00 - 14:25 Rejestracja kategoria MID
14:30 START kategoria MID
14:30 - 14:55 Rejestracja kategoria RODZINNA
15:00 START kategoria RODZINNA
15:00 - 15:25 Rejestracja kategoria FITNESS
15:30 START kategoria FITNESS

Nagrody
Dla wszystkich uczestników mamy pamiątkowe medale oraz dla każdego psiaka smakołyki ufundowane przez Sklep z naturalnymi gryzakami dla psów www.e-pies.eu

Dla zwycięzców (pierwsze trzy miejsca) w każdej kategorii przygotowaliśmy pamiątkowe medale oraz nagrody.
Dekoracja drużyn nastąpi po powrocie wszystkich uczestników z danej kategorii.

Tradycyjnie wśród wszystkich uczestników rozlosujemy nagrody niespodzianki. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest ukończenie zawodów w regulaminowym czasie oraz oddanie karty kontrolnej w biurze zawodów. Karty kontrolne biorą udział w losowaniu, dlatego prosimy czytelnie je wypełnić, wpisując swoje imię i nazwisko.

Losowania odbędą się po powrocie wszystkich drużyn w danej kategorii na metę, bądź po minięciu regulaminowego czasu na pokonanie trasy.

Coś do przekąszenia
Na wszystkich uczestników po powrocie na metę będzie czekała kiełbaska do samodzielnego upieczenia oraz herbata.

Przypominamy:
o zakazie korzystania z nawigacji GPS
oraz zasadach fair play na trasie zawodów czyli między innymi o konieczności dotarcia każdego z zawodników do punktu kontrolnego.
Czekamy na Wasze zgłoszenia! KLIKNIJ, aby się zapisać.
https://docs.google.com/forms/d/11ByxJpqGXcDE8GvbI94enge20POz2aCpJZBwZPY73_k/viewform?usp=send_form


Pakiety startowe:
Pakiety startowe (woda, batonik) będą wystawione na stołach, do samodzielnego pobrania przez zawodników.
Mapa będzie wydana przez organizatora, po rejestracji w biurze zawodów oraz okazaniu aktualnego szczepienia psa/psów.

Szczepienie psa:
Do startu zostaną dopuszczone tylko psy z aktualnym szczepieniem przeciw wściekliźnie okazanym w biurze zawodów.

Oświadczenia:
Aby wziąć udział w zawodach PPD należy podpisać oświadczenie. Druk oświadczenia do elektronicznego podpisu znajduje się TU. Druk można również pobrać w biurze zawodów.

Kategorie:
W zawodach PPD można startować w następujących kategoriach:
Fitness (kobiety/mężczyźni) dystans około 12km
Mid (kobiety/mężczyźni) dystans do 35km
Rodzinna dystans około 6km. Do startu w kategorii rodzinnej upoważnione są drużyny składające się z przynajmniej jednej osoby powyżej 18 r.ż. oraz przynajmniej jednego dziecka poniżej 16 r.ż.

Co zabrać ze sobą:
każda drużyna musi mieć ze sobą czołówkę oraz latarkę
naładowany telefon komórkowy
wodę dla siebie oraz psa


Uwaga! Jeśli dokonacie wpłaty na dwa dni przed zawodami, koniecznie prosimy zabrać ze sobą potwierdzenie dokonania przelewu w formie papierowej lub elektronicznej (np. na telefonie kom.).

Więcej informacji:
https://www.pomorskidogtrekking.pl/strona_Zawody.html

PARTNERZY:
KOSiR

Sponsorzy:
Wysokiej jakości karma dla psów RED MILLS www.tradimex.pl
Naturalne gryzaki dla psów www.e-pies.eu
Drukarnia PRINT ZERO www.printzero.pl
Park Przygód www.adventurepark.pl
Akcesoria treningowe ForB www.for-b.pl/