Świat na pograniczu mistycyzmu i abstrakcji, najnowszy spektakl Teatr Novogo Fronta Zwischenmensch to opowieść o życiu i śmierci inspirowana biblijną historią Łazarza, wizją rydwanu bożego z księgi Ezechiela i historią powojennej Warszawy.
Z cyklu Poza Granice - Visegrad.Now - Teatr Novogo Fronta
Zwischenmensch
Teatr Novogo Fronta wywodzi się z Sankt Petersburga, a obecnie działa w Pradze. Zespół należy do czołówki europejskich teatrów alternatywnych. Jest stałym bywalcem najważniejszych festiwali teatralnych takich jak: Edinburgh Fringe Festiwal, gdzie niejednokrotnie zdobywał najwyższe nagrody.
Działania Teatru Novogo Fronta określane są jako gorzki groteskowy taniec a ruch sceniczny porównywany do tańca butoh. Spektakle Teatru Novogo Fronta osadzone są na granicy mistycyzmu i abstrakcji, sztuki cyrkowej i tańca współczesnego. Ich siłą napędową jest akcja, improwizacja i napięcie wzmocnione śmiesznością ludzkiej tragedii.
Warsztaty teatralne z TNF pt.: Źródło obłędu: 24-25.02.2008:
- strategia treningu aktorskiego,
- poszukiwanie organicznej natury aktorskiej ekspresji,
- ćwiczenia w selekcji i kombinacji optymalnych i najbardziej intensywnych
- fragmentów działania scenicznego,
- schematy aktorskiej narracji,
- ćwiczenia psychofizyczne mające na celu poznanie podstawowych zasad biomechaniki ruchu scenicznego,
Z cyklu Poza Granice - Visegrad.Now - Teatr Novogo Fronta
Zwischenmensch
Teatr Novogo Fronta wywodzi się z Sankt Petersburga, a obecnie działa w Pradze. Zespół należy do czołówki europejskich teatrów alternatywnych. Jest stałym bywalcem najważniejszych festiwali teatralnych takich jak: Edinburgh Fringe Festiwal, gdzie niejednokrotnie zdobywał najwyższe nagrody.
Działania Teatru Novogo Fronta określane są jako gorzki groteskowy taniec a ruch sceniczny porównywany do tańca butoh. Spektakle Teatru Novogo Fronta osadzone są na granicy mistycyzmu i abstrakcji, sztuki cyrkowej i tańca współczesnego. Ich siłą napędową jest akcja, improwizacja i napięcie wzmocnione śmiesznością ludzkiej tragedii.
Warsztaty teatralne z TNF pt.: Źródło obłędu: 24-25.02.2008:
- strategia treningu aktorskiego,
- poszukiwanie organicznej natury aktorskiej ekspresji,
- ćwiczenia w selekcji i kombinacji optymalnych i najbardziej intensywnych
- fragmentów działania scenicznego,
- schematy aktorskiej narracji,
- ćwiczenia psychofizyczne mające na celu poznanie podstawowych zasad biomechaniki ruchu scenicznego,