stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Pożegnanie Lata

wrz 29

niedziela, g. 20:00

Sopot,
bilety 169 - 269 zł
Kup bilet
paź 26

sobota, g. 22:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
Bałtycka Agencja Artystyczna Bart oraz Kąpielisko Morskie Sopot zapraszają na:

Pożegnanie Lata Na Molo

Już 9 września na sopockim Molo odbędzie się impreza POŻEGNANIE LATA NA MOLO. Impreza organizowana pod Patronatem Miasta Sopotu, w miejscu gdzie co roku latem przewijają się tysiące turystów i mieszkańców Trójmiasta, jest propozycją dla wszystkich. Przez cały dzień odbywać się będą konkursy dla najmłodszych, pokazy rodzinne i koncerty rockowe dla dorosłych, oraz koncerty dwóch zagranicznych gwiazd muzyki dla młodzieży.

W PROGRAMIE:
godz. 11.00 -14.00 FESTYN
  • krasnoludek Pixel z telewizyjnego programu o Kocie Budziku;
  • pokazy profesjonalnej żonglerki;
  • pokazy ratownictwa drogowego oraz koncerty zespołów:

    godz. 11.00 - ENGLAND

    godz. 12.30 - ALTERA PARS

17.00 KONCERT:

GROOVE COVERAGE
JEANETTE


Wejściówki na część koncertową w cenie 5 zł do kupienia przed koncertem w kasach Molo.

Sponsorem imprezy jest: , POSTDATA S.A.

Patronat medialny:
VIVA Polska, Radio Hit FM, Dziennik Bałtycki, trojmiasto.pl, infomusic.pl

BIOGRAFIE

GROOVE COVERAGE


Zespół ten powstał w 2001 roku, a założycielami byli trzej DJ-e: Axel Konrad, Ole Wierk i Markus Schaffarzyk (7 listopada 1978, pseud. DJ Novus). Pierwszym ich wspólnym dorobkiem był utwór "Are You Ready". Singiel znalazł uznanie słuchaczy, co przyczyniło się do nagrania debiutanckiej płyty. I tak powstał "Covergirl". Kompozycja promująca ten album to wielki przebój Mike Oldfielda - "Moonlight Shadow". Utwór zadebiutował na ósmej pozycji niemieckich zestawień singlowych, po czym szybko piął się do góry, aż do statusu „złota” z wynikiem 250.000 sprzedanych kopii.

Kolejnym wyzwaniem dla zespołu było udowodnienie, że nie są wykonawcą jednego przeboju. Wątpliwości rozwiał kolejny singiel „God Is A Girl” (oparty na piosence Roxette). Utwór stał się niemal hymnem i zdominował wszystkie listy przebojów. Równie dużym sukcesem okazały się także wydawnictwa poza granicami Niemiec. Cały świat zwariował na punkcie Groove Coverage!


Jesienią 2002, zespół nagrał swój pierwszy pełny album „Covergirl”. Płyta prezentowała bardzo szerokie spektrum muzycznych fascynacji Groove Coverage. Znalazły się na niej zarówno piękne, nastrojowe ballady jak i szybkie taneczne hity w klimacie muzyki klubowej i techno. „Covergirl” osiągnęło bardzo wysokie pozycje na listach albumów pop, co jest w przypadku płyty dance rzadko spotykanym osiągnięciem!


Kolejny rozdział rozpoczął się od wydania pierwszego singla z drugiego albumu zespołu „7 Years & 50 Days”, przewrotnie zatytułowanego „The End”. Oczywiście było kolejny topowy hit! Niedługo po nim, pojawił się następny wielki przebój „Poison”, będący niesamowitą wersją hitu gwiazdy glam rocka Alice Cooper’a.  Ten utwór to oczywiście kolejne pierwsze miejsce na listach przebojów i doskonałe przyjęty teledysk. Telewizje VIVA i MTV prezentowały go w formacie „heavy rotation”! „Poison” był pierwszym singlem Groove Coverage, który dostał się do brytyjskiego TOP 40 i amerykańskiej listy Billboard.


Idąc za ciosem, zespół opublikował równocześnie singiel i pełny album pod tym samym tytułem „7 Years & 50 Days”. Po niedługim czasie oba wydawnictwa uplasowały się w czołówce niemieckiego TOP 15. Kolejny niezwykły sukces!


Groove Coverage potrafi też zaskakiwać. Fani zespołu zupełnie się nie spodziewali, że na drugim singlu pojawi się utwór „She”, wolna, nastrojowa kompozycja, oparta na kościelnej pieśni „Star over Bethlehem”. Nawet tak nietypowy utwór okazał się jednak wielkim przebojem, zjednał zespołowi także nieco starszych, dorosłych słuchaczy i zdobył popularność w krajach, gdzie wcześniej zespół nie miał dużych hitów.


Ostatnim singlem z albumu „7 Years & 50 Days” było „Runway”. Jak zwykle w wypadku tej grupy, utwór uplasował się na najwyższych pozycjach list w Niemczech, Austrii, Australii, Japonii i Wielkiej Brytanii, ustępując popularnością tylko singlowi „Poison”.


W roku 2005 zespół koncentrował się przede wszystkim na dużej międzynarodowej promocji ze szczególnym naciskiem na występy przed publicznością. Wysiłki nie poszły na marne, w Japonii zespół otrzymał prestiżową nagrodę ZIP Dance Award, jako najpopularniejszy wykonawca dance w tym kraju!


Płyty Groove Coverage zostały wydane w USA, Japonii, Australii i Nowej Zelandii, na Tajwanie, w Południowej Afryce, Kanadzie, Polsce, na Węgrzech, w Rosji, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii i wreszcie w Brazylii, gdzie zespół wystąpił na legendarnym „Planet Pop” w Kwietniu 2006.


Potwierdzeniem niezwykłej popularności Mel i Dj’a Novusa, jest także fakt, że występują, co weekend dla tysięcy podekscytowanych fanów na całym świecie. Ich kontakt z publicznością jest całkowicie unikalny, niewiele gwiazd muzyki dance, ma tak silną i lojalną bazę fanów jak Groove Coverage!


Wiosną 2006, zespół rozpoczął kolejny etap swojej kariery, publikując singla z utworem „On The Radio”. Piosenka ta jest nową wersją wielkiego, niemieckiego hitu „Mann in Mond” zespołu Die Prinzen. Ten singiel to w stu procentach wydawnictwo Groove Coverage, ale wprowadza też nową formułę do wizerunku zespołu. Pojawił się nowy image, inny styl okładki, teledysku. Nowe pomysły wciąż się rodzą, ale już wiadomo, że zespół podąża w dobrym kierunku. „On The Radio” jest w Niemczech kolejnym mega hitem!

JEANETTE

Jej kariera rozpoczęła się w 1999 roku, kiedy Jeanette wygrała europejski konkurs wokalny, w którym wzięło udział prawie 270000 uczestników. Wtedy też otrzymała rolę w najchętniej oglądanej niemieckiej operze mydlanej „Gute Zeiten, schlechte Zeiten” i od ponad roku jest jedną z najpopularniejszych aktorek telewizyjnych u naszych zachodnich sąsiadów.

Również wtedy Jeanette rozpoczęła pracę nad swoją pierwszą płytą. Debiutancki album Jeanette zatytułowany „Enjoy” ukazał się w grudniu 2000, wydany przez Polydor. Zawierał on wielki przebój wokalistki - piosenkę „Go Back”. Materiał tam zaprezentowany praktycznie niczym nie odbiegał od produkcji amerykańskich nastoletnich gwiazdek pop, stąd wzięło się porównanie Jeanette do Britney. Kolejny longplay „Delicious” piosenkarka nagrała prawie dokładnie rok później. Płyta cieszyła się dużym powodzeniem i zebrała bardzo dobre recenzje.

W listopadzie 2002 na rynku pojawił się kolejny krążek Jeanette, zatytułowany „Rock My Life”. Na płycie znalazło się 15 piosenek, w tym duet Ronanem Keatingiem (ex Boyzone) „We’ve Got Tonight”. Album promował tytułowy utwór, czyli „Rock My Life”.

Prawie dokładnie rok później, w listopadzie 2003 ukazała się kolejna płyta młodej wokalistki, zatytułowana „Break On Through”. Na pierwszym singlu promującym krążek pojawiła się piosenka „Rockin’ On Heaven’s Floor”.

Albumy:
1. Enjoy:13.11.2000
2. Delicious:12.01.2001
3. Rock My Life:25.11.2002
4. Rock My Life (Gold Edition):31.03.2003
5. Break On Through(Ltd. Edition):03.11.2003
6. Break On Through:03.11.2003
7. Break On Through (Platinum):29.03.2004
8. Merry Christmas:24.11.2004
9. Naked Truth:07.04.2006