Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku i Gdyni zaprasza na drugą edycję wyjątkowej konferencji: progressDay nie czekaj, działaj! vol.2 , które odbędzie sie 7 maja w hotelu Mercure w Gdyni.
Jeśli ważny jest dla Ciebie rozwój i interesujesz się najnowszymi trendami w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu to spotkanie jest dla Ciebie!
Konferencja progressDay, zgodnie z jej nazwą, ma umożliwić uczestnikom zrobienie postępu, kolejnego kroku w rozwoju w wybranej dziedzinie. Eksperci z obszaru sprzedaży, marketingu, social media, brandingu, content marketingu i komunikacji, przekażą słuchaczom najnowszą wiedzę i często nowatorskie rozwiązania z dziedzin, w których się specjalizują.
Tegoroczna edycja będzię składała się z 4 części:
Let's talk social - być social, czy robić socialDaniel Biegaj Jestem od 8 lat związany zawodowo z szeroko pojętą komunikacją marketingową. Swoje doświadczenie zdobywałem pracując dla polskich i zagranicznych marek tj. Polkomtel, Levi's, 5.10.15. i Netia.W ostatnich latach odpowiadałem za komunikacje online i performance marketing dla 5.10.15. i Netii. Po kilkuletnim okresie pracy dla korporacji postanowiłem zmienić branże i rozpocząłem współpracę agencją Fenomem, która wspiera marki w rozwoju ich strategii komunikacji online. Prywatnie bardzo dużo czasu spędzam na motocyklu, ale przede wszystkim jestem szczęśliwym tatą.
i Karolina Liberka Od marca w zespole Fenomem jako Business Development Manager. Wcześniej 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór kontentu, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym i średnim firmom.
temat: Senior is NEW teenInternet jest dla młodych! Social mediach są dla młodych! A cała reszta siedzi przed TV. Starzenie się społeczeństwa jest faktem z którym nie dyskutujemy. Wiemy natomiast, że 50 plus są nowymi nastolatkami a internet to także ich cyfrowe podwórko z tą samą piaskownicą tylko....z innymi foremkami! Pokażemy jak silver tsunami budują swoje zamki!
Martyna Tarnawska Najmłodsza trenerka w Socjomania, firmie consultingowo-szkoleniowej z Warszawy, która szkoli i wspomaga firmy w całej Polsce z zakresu social media i nie tylko. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem szkoleń i prelekcji, doradzaniem klientom w zakresie digital marketingu i zagłębianiem potencjału i możliwości nowych narzędzi internetowych. Entuzjastka mediów społecznościowych, designu i swojej prawej półkuli mózgu.
temat: Marketing niekoniecznie standardowy, czyli social media w służbie millenialsówJak niestandardowe sposoby dotarcia do konsumenta sprawdzają się w content marketingu czy procesie rekrutacji? Podczas swojej prelekcji postaram się odpowiedzieć na to pytanie, pokazując najnowsze przykłady ciekawego wykorzystania potencjału aplikacji najmłodszego pokolenia (Snapchata, Vine, Periscope) w strategii komunikacji firm.
Let's talk sales - jak komunikujesz tak sprzedajeszMarcin Hartman Przedsiębiorca, praktyk, mentor i trener sprzedaży, którego zawodowym sukcesem nie jest sprzedawanie własnych szkoleń. Życiowy i biznesowy maksymalista, mający reputację pogromcy niemożliwego. Aktualnie -oprócz innych projektów- wprowadza na polski rynek Cardone University, czyli platformę szkoleń online ze wsparciem trenerskim na żywo, przeznaczoną dla handlowców. W międzyczasie nagrywa (!) swoją pierwszą książkę i przekonuje, że kryzys istnieje wyłącznie w naszych głowach
temat: Kwadrans wart 15%, czyli jak podkręcić sprzedaż w Twojej firmie już dzisiaj!Nadal uważasz, że klienci niczego nie potrzebują, konkurencja ma to samo co Ty, a głównym sposobem na utrzymanie się na rynku są promocje i obniżanie cen? Jeśli tak, to mam dla Ciebie dobre wiadomości! Podczas Progress Day vol. 2 pokażę kilka nowatorskich rozwiązań, które -poznawane przez dosłownie kwadrans dziennie- pomogą zwiększyć przychody Twojej firmy o 15% lub 51%! (*wg informacji od klientów)
Marcin Potkański Człowiek od "marketingu i kawy". Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte- chleb i kawa. Wykładowca z zakresu marketingu i PRu w Katedrze Zarządzania w Sporcie przy gdańskiej AWFiS. Wiedzę z zagadnień "zarządzania marką" wyniósł ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Realizował projekty dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012™ w Gdańsku; Grant's Whisky, Jim Beam, Grupa LOTOS S.A. i wielu innych. Marcin buduje silne marki, które osiągają przewagę konkurencyjną. Bazuje przy tym na własnych doświadczeniach biznesowych, zawsze mierzy efekty swojej pracy a jego pasja to stałe poszukiwanie inspiracji i dzielenie się wiedzą.
temat: Najpierw wartość później kasa. To proste!Podczas prelekcji opowiem dlaczego potrzebujemy marek i gdzie tkwi ich prawdziwa siła. Jak sprzedać kawę w cenie lunchu, co ma wspólnego samochód z mikrofalówką oraz jak zatrzymać pędzący meteoryt, którym jest zmiana pokoleniowa.
Let's talk brand - projektowanie marek, projektowanie komunikacjiPiotr Bucki Strategresearcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu Piotr Bucki. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów. Jest zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Jest certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Prowadzi szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Jako doradca jest związany z Inkubatorem Starter oraz Strefą Startup PPNT i Exea Smart Space.
temat:Mózg, przylepne opowieści i zintegrowane narracje 21 wieku Wszystkie dobre historie są takie same, każda zła jest zła na swój sposób. Opowiem, jak tworzyć takie, które są przylepne, rozprzestrzeniają się wirusowo i takie, które pokocha mózg waszego odbiorcy. Będzie mowa o wielokanałowym przetwarzaniu narracji, muszce owocówce i handlarzach organami.
Artur Jabłoński Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu - od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.
temat: Dlaczego aplikacja mówi, że jesteś przystojny (czyli jak pisać teksty, które sprzedają)Przybijasz piątkę z małpką - brand hero Mailchimpa? Rumienisz się, gdy Slack prawi Ci komplementy? A może odpowiedziałeś na mejla sprzedażowego tylko dlatego, że był ciekawie napisany? Tak działa dobry copywriting, który tworzy pozytywne doświadczenie klienta, a przede wszystkim - zwiększa sprzedaż. Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Tobą regułami tworzenia i przykładami skutecznych tekstów tego typu i opowiem, dlaczego uśmiech na twarzy bywa ważniejszy niż atrakcyjna oferta.
Maciej Kawecki Właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Design Thinking) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem zapachowym. Współpracował z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job, Meet My Project. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.
temat: Branding. Projektowanie emocji.Na wstępie - ogólnie o tym czym jest marka, czym się różni branding od identyfikacji wizualnej. Dalej - o zmianie jaka zaszła w rozumieniu brandingu: od tradycyjnego, instytucjonalnego logo do dzisiejszego opowiadania ciekawej historii - identyfikacji mobilnej - jak to wygląda z wizualnej strony. O budowaniu nowoczesnego i atrakcyjnego języka wizualnego w kontekście strategii marki (jak w praktyce można przełożyć strategię na emocje) - pokażę, że można to zrobić biznesowo ale jednocześnie ciekawie. O tym, że branding dziś nie dotyczy już tylko komercyjnych działań, ale właściwie wszystkiego (kultury, eventów, stylu życia... itd.) - pokażę różne przykłady z różnych obszarów - niekoniecznie komercyjnych
Let's talk creativity- kreatywna komunikacja w 21 wieku Kamil Bolek PR & Brand Manager, LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Markom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania - przez entuzjazm - do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.
i Rafał Masny To 33,(3)% Abstrachuje.TV, zjadł mleczne zęby na produkcji internetowego video, ostrzy stałe na współpracach komercyjnych. Występował m.in podczas Marketing Trends 2016 w Szczecinie. Kanał na youtubie, który współtworzy jest jedenym z najbardziej popularnych w Polsce.
temat: Digital Influencerzy jako najlepszy multiplatformowy sposób komunikacji.Ważniejsi niż rodzina i znajomi, bardziej wpływowi niż dowolnie wybrany celebryta, rozpoznawani przez miliony albo skupieni w swoich niszach - digital influencerzy. W jaki sposób wykorzystać największe gwiazdy Internetu albo współpracować z setką mniejszych liderów opinii jednocześnie? O tym i o wielu innych - Rafał Masny (1/3 Abstrachuje TV) i Kamil Bolek (LifeTube).
Kamil Pawelski Autor bloga Ekskluzywny Menel, na którym poza swoim postrzeganiem mody, dzieli sie również od niedawna menelskimi myślami i wyborami.Po 10 latach pracy w sektorze retail porzucił korporacyjne życie, by prowadzić bloga, który dziś jako medium jest oceniany bardzo wysoko w wielu rankingach. Profesjonalny, konsekwentny, estetyczny. Z tego słynie i za to jest ceniony wsród firm z nim współpracujących. Prywatnie bardzo skromny. Zapytany o wyróżnienia i nagrody odpowiada, że nie miał w planach być modową wyrocznią-chce tylko dzielić się swoim stylem i jego ewolucją.W 2015 roku wydał książkę zatytułowaną "Ekskluzywny Menel", będąca zbiorem najlepszych stylizacji i opowieścią osobowości autora. W marcu br. w Plebiscycie Kryształowej Anteny Nowych Mediów otrzymał nagrodę w kategorii Lidera Nowych Mediów - Bloger Roku 2015
temat: Jak połączyć kreatywność w komunikacji z autentycznością przekazu.Autentyczność jest zielonym światłem angażującym odbiorców w treści udostępnianie w sieci. Jednak w jaki sposób przekonać odbiorców do tego, że nasze działania w sieci, szczególnie te komercyjne są spójne ze mną, jako osobą i blogerem?