stat
Impreza już się odbyła

Serdecznie zapraszamy na cykl projektowania gier planszowych i karcianych!

lis 14-16

czwartek - sobota

Gdańsk, różne lokalizacje
Wstęp wolny
lis 16-17

sobota - niedziela, g. 12:00

Gdańsk Nowy Port, Strajku Dokerów 5
Wstęp wolny
Gry planszowe od kilku lat przechodzą prawdziwy renesans. Stały się popularnym sposobem na spędzenie wieczoru z rodziną lub przyjaciółmi. W trakcie warsztatów zamierzamy przekonać uczestników, że zaprojektowanie własnej gry nie jest tak trudne jak się wydaje i że może przynieść równie dużo radości. Wspólne tworzenie czegoś z niczego jest fascynującym i inspirującym doświadczeniem. Warto spróbować!

Spotkanie 1.2 Pracuj na tym, co już istnieje

Projektanci gier często zaczynają swoją drogę od przerabiania i dodawania zasad lub komponentów do istniejących już gier. Wiąże się to z poszukiwaniem design space, czyli przestrzeni projektowej. Tą ważną dla każdego twórcy umiejętność można i trzeba trenować oraz rozwijać. W trakcie tego spotkania zaprezentowane zostaną metody, które służą temu celowi.

Warsztaty skierowane są do osób dorosłych.

Spotkanie odbędzie się 23 lutego w godzinach 17.00 - 20.00 w Pracowni Laboratorium Innowacji Społecznych (budynek IVA, PPNT Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, wejście od strony SKM Redłowo).

Wstęp wolny, obowiązują zapisy. Liczba miejsc jest ograniczona.
Zapisy: https://projektujgry2.evenea.pl/

Więcej o cyklu:
Zajęcia odbywające się w ramach całego cyklu będą składać się z części teoretycznej - wykładowej i praktycznej - warsztatowej. Program dzieli się na trzy części (I: Jak projektujemy? II: Co projektujemy? III: Dla kogo projektujemy?) Wiedza przekazywana podczas kolejnych warsztatów przyda się podczas następnych, ale nie będzie ona niezbędna do wykonywania prezentowanych podczas ich trwania zadań. Dzięki takiej strukturze uczestnicy będą mogli brać udział w tych zajęciach, które ich interesują oraz dołączyć do grupy w dowolnym momencie.

O prowadzącym zajęcia:
Piotr Milewski - projektant gier, wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianych. Organizator festiwali gier (2007 - 14 Hardkon, 2016 - Dramhaven), warsztatów a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor działu larpowego magazynu "Magia i miecz" oraz publikacji "Nasiona, Drzewa Ogrody" o historii larpowania w Polsce. Żegluje w wolnych chwilach, czyli niezmiernie rzadko.

Zapraszamy!

Informacja o biletach

obowiązują zapisy