stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Poznaj piękne tereny Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego: zobacz urokliwe torfowiska i bagna, powspinaj się na strome wzgórza, zagłęb się w przepastne jary. Odkryj stare kurhany i grodziska, przemknij po drogach wśród pól i łąk, spójrz na pstrągi w Łupawie i Łebie oraz odkryj zagubione jeziorka w puszczy... poczuj magię Krainy Stolema. To wszystko przeżyjesz już w sobotę, 30 sierpnia 2014 na II Rajdzie Maczuga Stolema w Główczycach. Zapraszamy!

gru 1

niedziela, g. 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
Trasa TP 15 km (Mały Stolem): jest proponowana zarówno dla zaczynających przygodę z rajdami na orientację, osobami chodzącymi na rajdy rekreacyjnie oraz jako impreza rodzinna dla wspólnego spędzenia czasu w ciekawy sposób.

Trasa TP 50 km (Duży Stolem): Zaliczana do Pucharu Polski w Pieszych Maratonach na Orientację została zaplanowana jako wyzwanie dla osób lubiących długie trasy i dla zawodowców, chcących poznać atrakcje turystyczne Pobrzeża Słowińskiego ze szczególnym uwzględnieniem gminy Główczyce.

Przeczytaj relację z zeszłorocznej edycji Maczugi Stolema

Komunikat startowy:

1. Zespół Organizacyjny:
Tomasz Wiktorzak - kierownik zawodów, budowniczy tras, sędzia główny,
tel. +48 602 268 966
Paweł Żmuda, Bogusław Chyła - obsługa techniczna zawodów
Inni pracownicy GOK Główczyce

2. Termin i miejsce zawodów / biuro zawodów:
30 sierpnia 2014 roku, Hala Sportowa w Główczycach, ul. Skórzyńska,
teren Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego

3. Forma rozgrywania zawodów:
Trasa TP15 - indywidualna (dopuszczalne są zespoły 4 osobowe jako 1 team)
Trasa TP50 - indywidualna
Obie trasy pokonywane są w formule scorelauf,
czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności.

4. Program zawodów:

Piątek, 29 sierpnia 2014
18:00 - Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu

Sobota, 30 sierpnia 2014

05:30 - Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu trasa TP50
07:00 - Odprawa techniczna TP50
07:30 - Start trasy TP50,
08:00 - Praca sekretariatu rajdu - trasa TP15
09:30 - Odprawa techniczna trasy TP15
10:00 - Start trasy TP15
16:00 - Zamknięcie mety TP 15
16:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP 15
19:30 - Zamknięcie mety trasy TP 50
20:00 - Zakończenie i wręczenie nagród trasy TP50

Od godz. 16:00 do późnych godzin nocnych na terenie bazy rajdu odbywać się będzie festyn z okazji zakończenia wakacji z atrakcjami i zabawą przy muzyce.
Istnieje możliwość przenocowania z soboty na niedzielę w bazie rajdu.

5. Zgłoszenia:

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez Formularz zgłoszeniowy

Lub poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej w biurze zawodów
wraz z przedstawieniem dowodu wpłaty.

6. Świadczenia startowe:

-posiłek regeneracyjny po rajdzie
-komplet kolorowych map i materiałów startowych,
-nocleg w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
-szatnie, toalety i prysznice w Bazie Zawodów,
-wrzątek do celów spożywczych,

7. Postanowienia końcowe:

-zawody odbędą się bez względu na pogodę,
-uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
-zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów,
-uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
-na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,
-za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
-obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
-ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,

8. Opłaty:



Dane do przelewu:

Gminny Ośrodek Kultury,
ul. Kościuszki 15, 76-220 Główczyce
BS Ustka O/Główczyce 91 9315 1030 0030 4371 2000 0020

Tytuł przelewu:
Trasa (TP15 - Mały Stolem lub TP50 km - Duży Stolem), imię i nazwisko
Przy wpłacie za całą drużynę należy podać nazwę zespołu lub poszczególne nazwiska

Zapoznaj się z pełnym REGULAMINEM IMPREZY

Przeczytaj także