stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

"Do Teatru w Oknie 29 czerwca o godz. 20:00 ma przyjechać wielka gwiazda estrady światowej. Artystka niesamowita i tak samo nieprzewidywalna. Niektórzy mawiają, że jej głos rozbija szkło w lampach, oknach i lustrach, nawet tych najmniejszych, kosmetycznych. Dlatego drżyjcie, Drogie Panie! Amerykański New York Times określił ją mianem "głosu ery atomowej", natomiast francuski Le Figaro "białym krukiem wokalistyki światowej".

mar 8-9

sobota - niedziela, g. 18:00

Gdynia,
bilety 70 zł
ulgowy 55 zł
Kup bilet
maj'25 9

piątek, g. 18:00

Gdynia,
bilety 70 zł
ulgowy 55 zł
Kup bilet
Ujmuje nie tylko niebanalnym talentem wokalnym, ale również charyzmą oraz wrażliwością sceniczną. To połączenie Madonny i Poli Negri, Michaela Jacksona i Eugeniusza Bodo, tygrysa i kolibra. Ma to być występ, którego scenariusza nikt nie jest z nas nikt w stanie przewidzieć. To rodzaj spotkania nie tyle z człowiekiem, co ze zjawiskiem, ikoną . To wydarzenie nie pozostawi nikogo obojętnym".

Adam Nalepa - reżyser. Pochodzi z Chorzowa, ale prawie całe życie spędził w Niemczech. W Darmstadt ukończył studia w klasie fortepianu, we Frankfurcie studiował medycynę. Jest absolwentem Teatrologii, Filmografii i Historii Starożytnej Uniwersytetu Ruhry w Bochum. Podczas studiów pracował jako felietonista i krytyk teatralny, w latach 2002-2005 piastował etat asystenta reżysera w Düsseldorfer Schauspielhaus, gdzie debiutował także jako reżyser własną adaptacją "Komedianta" Thomasa Bernharda. W 2007 roku otrzymał propozycję inscenizacji światowej prapremiery "Blaszanego bębenka" z okazji obchodów 80-tych urodzin Güntera Grassa w Teatrze Wybrzeże, za którą otrzymał m. in. Honorową Nagrodę Marszałka Województwa Pomorskiego za Spektakl Roku oraz nagrodę Teatralną Miasta Gdańsk i która została także zaproszona na Warszawskie Spotkania Teatralne. W 2009 ponownie pracował w Gdańsku, tym razem przy głośnej polskiej prapremierze "Kamienia" Mariusa von Mayenburga, rok później wyreżyserował w warszawskim Laboratorium Dramatu prapremierę "Sex Machine" Tomasza Mana, a w Sopocie dla Fundacji Teatru Boto, którego jest dyrektorem artystycznym, prapremierę sztuki Jakuba Roszkowskiego "Zielony mężczyzna". W roku 2011 powrócił na deski Teatru Wybrzeże z realizacją "Nie-Boskiej komedii" Krasińskiego (Honorowa Nagroda Marszałka Województwa Pomorskiego za Spektakl Roku oraz nagroda Miasta Gdańska dla najlepszego przedstawienia roku), kilka miesięcy później wyreżyserował w Krakowskim Starym Teatrze "Chłopców" Stanisława Grochowiaka, a w kwietniu 2013 przypomniał się ponownie gdańskiej publiczności "Czarownicami z Salem" Arthura Millera.

Ignacy Jan Wiśniewski - Jest absolwentem klasy fortepianu prof. Katarzyny Popowej-Zydroń w Akademii Muzycznej w Gdańsku. W 2007 roku dwukrotnie został stypendystą Akademii Muzycznej w Villecroze we Francji gdzie studiował z prof. Emanuelem Axem oraz prof. Dominikiem Merlet. W latach 2007-2008 studiował w Akademii Muzycznej w Hanowerze, współpracując z prof. B. Berthold, prof. C. Oakden, prof. Z. Meniker oraz prof. M. Raekallio.
Podczas studiów koncertował zarówno solo, z zespołami jak i z orkiestrą w Anglii, Austrii, Francji, Kanadzie, Niemczech, Polsce, USA i Włoszech. Jest absolwentem klasy fortepianu jazzowego prof. Włodzimierza Nahornego. Współpracuje z czołowymi muzykami jazzowymi trójmiasta. Koncertował zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii z wybitnymi muzykami jazzowymi; klarnecistą śp. Emilem Kowalskim oraz kontrabasistą Piotrem Lemańczykiem.
Jest współzałożycielem kwartetu jazzowego Almost Jazz Group, z którym w 2012 roku wydał płytę "Accordina". Koncertuje z Michałem Jacaszkiem wykonując materiał "Glimmer" w Europie i Ameryce Północnej. Jest wykładowcą Akademii Muzycznej w Gdańsku prowadząc pianistów na specjalności jazz i muzyka estradowa oraz wokalistów na specjalności musical.

alter ego: Karolina Piechota
za kulisami: Adam Nalepa
przy fortepianie: Ignacy Jan Wiśniewski