stat
Impreza już się odbyła

W najbliższy czwartek w Marinie Sopot oraz na przyległych wodach Zatoki Gdańskiej rozpoczną się Regaty Reklamy 2018. 7 czerwca do Sopotu zjadą przedstawiciele mediów, agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców oraz wielu innych firm związanych z komunikacją marketingową. Do rywalizacji w zawodach żeglarskich stanie 30 załóg z firm i organizacji branżowych. 

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizator Regat Reklamy:

"Zainteresowanie Regatami Reklamy potwierdza, że idea "letniego Zjazdu Reklamy" opartego o jachting morski się sprawdza. Połączenie rywalizacji żeglarskiej z indywidualnymi programami szkoleniowymi i integracyjnymi, luźnej atmosfery i dobrej zabawy czyni Regaty Reklamy doskonałym nieformalnym, letnim forum wymiany informacji i doświadczeń. Jako organizatorzy wierzymy, że projekt na stałe zagości w kalendarzu najważniejszych wydarzeń marketingowych i z roku na rok będziemy mogli go rozwijać na wielu płaszczyznach. Chcemy dawać wszystkim zainteresowanym uczestnikom rynku jakościową platformę, do której będzie można dobudowywać własne aktywności".

Zawody żeglarskie odbędą się w dniach 8 - 9 czerwca. W piątek odbędą się eliminacje, podczas których zostanie wyłonionych 10 najlepszych załóg. W sobotę powalczą one o miejsca na podium oraz atrakcyjne nagrody przygotowane przez organizatorów, sponsorów i partnerów m.in. Vistula, Sail Racing, move.tv, Barbeitos oraz Fastline Racing Academy. Pozostali uczestnicy Regat Reklamy będą mogli spędzić aktywnie czas w specjalnej strefie przy restauracji M15, gdzie znajdą się strefy sponsorów oraz partnerów. Każdy dzień zawodów zostanie zwieńczony wieczornymi imprezami, na których nie zabraknie profesjonalnego podsumowania zmagań żeglarskich uczestników.  

Sponsorami strategicznymi pierwszej edycji Regat Reklamy są: Multikino Media, TVN Media oraz Wirtualna Polska. Dzięki zaangażowaniu sponsorów i partnerów na uczestników czeka mnóstwo atrakcji, między innymi rejsy katamaranem, łodziami motorowodnymi oraz luksusowymi jachtami, dzięki czemu uczestnicy będą mogli aktywnie śledzić zawody oraz kibicować załogom bezpośrednio z morza. Wszystkie atrakcje wodne będą możliwe dzięki partnerstwu z takimi firmami jak Premium Jachting oraz move.tv. Wieczorne wydarzenia są wspierane przez takie marki jak Amundsen, Jim Bean, Barbeitos oraz Adega do Cartaxo.  

Sponsorzy Strategiczni: Multikino media, TVN Media, Wirtualna Polska
Partnerzy Branżowi: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, polski oddział IAA oraz Publicis Media
Patroni Medialni: Press, Radio Kampus, wyborcza.pl, gazeta.pl oraz sport.pl
Partnerzy: Żagle, Sopot Match Race, Ad Prime , Kąpielisko Morskie Sopot,  Sailracing, Vistula, Premium Yachting, M15, Hotel Sopot, Lemon oraz Grape, Barbeitos, Adega do Cartaxo, Jim Bean, Amundsen, Helios, AMS, Tandem Media, move.tv oraz Fastline Racing Academy