Jeśli ktoś pasjami połyka wszelkiej maści kabaretony i lubi czerstwe dowcipy, znajdzie tu coś dla siebie. Przegląd piosenek ze spektakli Muzycznego, popisy wokalne, niewybredne zagrywki pod publikę i toporny prowadzący. Wielbiciele niewyszukanej rozrywki mają szansę na udany wieczór, inni niekoniecznie.
Różowy młynek
Wieczór kabaretowy Teatru Muzycznego pełen teatralnych niespodzianek. Magiczna podróż dookoła musicalowego świata w anturażu piór, kabaretek i wysokich obcasów.
Potoczne wyobrażenie o początkach kabaretu uruchamia w wyobraźni obraz tandetnych spelunek, nagich ciał tancerek, mrocznych ulic i nocnych barów, w których strumieniami leją się mocne trunki, a zapach dymu rozprzestrzenia się po całym lokalu. I rzeczywiście jest w tym wyobrażeniu sporo prawdy, ale trzeba przy tym pamiętać, że kabaret spośród innych sztuk wyróżniał niezwykle wysoki poziom artystyczny scenicznych produkcji oraz wyjątkowa atmosfera niespotykana nigdzie indziej. Program kabaretowy składał się z kilkunastu niepowiązanych ze sobą numerów - piosenek, monologów, skeczy, poezji, tańca i improwizacji.
Kabaret będący salonem awangardy i narodzin nowych idei zawierał w swoim programie także sztukę satyryczną - żarty, kawały i humoreski. Zderzał ze sobą to co popularne z wysokim poziomem artystycznym i oryginalnymi założeniami awangardy. Aktualna satyra, dowcipna wymiana zdań między wykonawcami a publicznością stanowiła o powodzeniu kabaretowego przedsięwzięcia. Kabaret mógł działać na zasadzie niespodzianki, w której główną atrakcją była spontaniczna improwizacja obecnych na scenie artystów, ale równie często zdarzały się przedstawienia dokładnie zaplanowane, posiadające niezwykle wysoki poziom. Do takich właśnie artystycznych początków kabaretu nawiązuje "Różowy młynek", czyli "Moulin Rouge" po gdyńsku.
Kierownictwo muzyczne: Dariusz Różankiewicz
Reżyseria, scenariusz: Maciej Korwin
Przygotowanie choreograficzne: Joanna Semeńczuk
Przygotowanie wokalne: Agnieszka Szydłowska
Scenografia: Renata Godlewska
Skecze: Tomasz Fogiel
Obsada:
Anna Andrzejewska, Urszula Bańka, Ewelina Dańko, Vilde Valldal Johannessen, Paulina Kroszel, Agnieszka Król, Katarzyna Kurdej, Aleksandra Meller, Alicja Piotrowska, Marta Smuk, Karolina Trębacz, Anna Urbanowska, Marta Vielrose, Tomasz Fogiel, Kamil Frącek, Marek Kaliszuk, Maciej Korwin, Aleksy Perski, Stavros Pittas, Jarosław Rzepiak, Bernard Szyc, Andrzej Śledź, Sebastian Wisłocki
Orkiestra w składzie:
Marcin Bożek (gitara basowa), Elżbieta Deputat (piano), Aleksander Kamiński (saxofony, klarnet), Grzegorz Lewandowski (perkusja), Marcin Pietrzak (piano), Tadeusz Wiśniewski (gitara)
Inspicjent: Ewa Wielebska
Wieczór kabaretowy Teatru Muzycznego pełen teatralnych niespodzianek. Magiczna podróż dookoła musicalowego świata w anturażu piór, kabaretek i wysokich obcasów.
Potoczne wyobrażenie o początkach kabaretu uruchamia w wyobraźni obraz tandetnych spelunek, nagich ciał tancerek, mrocznych ulic i nocnych barów, w których strumieniami leją się mocne trunki, a zapach dymu rozprzestrzenia się po całym lokalu. I rzeczywiście jest w tym wyobrażeniu sporo prawdy, ale trzeba przy tym pamiętać, że kabaret spośród innych sztuk wyróżniał niezwykle wysoki poziom artystyczny scenicznych produkcji oraz wyjątkowa atmosfera niespotykana nigdzie indziej. Program kabaretowy składał się z kilkunastu niepowiązanych ze sobą numerów - piosenek, monologów, skeczy, poezji, tańca i improwizacji.
Kabaret będący salonem awangardy i narodzin nowych idei zawierał w swoim programie także sztukę satyryczną - żarty, kawały i humoreski. Zderzał ze sobą to co popularne z wysokim poziomem artystycznym i oryginalnymi założeniami awangardy. Aktualna satyra, dowcipna wymiana zdań między wykonawcami a publicznością stanowiła o powodzeniu kabaretowego przedsięwzięcia. Kabaret mógł działać na zasadzie niespodzianki, w której główną atrakcją była spontaniczna improwizacja obecnych na scenie artystów, ale równie często zdarzały się przedstawienia dokładnie zaplanowane, posiadające niezwykle wysoki poziom. Do takich właśnie artystycznych początków kabaretu nawiązuje "Różowy młynek", czyli "Moulin Rouge" po gdyńsku.
Kierownictwo muzyczne: Dariusz Różankiewicz
Reżyseria, scenariusz: Maciej Korwin
Przygotowanie choreograficzne: Joanna Semeńczuk
Przygotowanie wokalne: Agnieszka Szydłowska
Scenografia: Renata Godlewska
Skecze: Tomasz Fogiel
Obsada:
Anna Andrzejewska, Urszula Bańka, Ewelina Dańko, Vilde Valldal Johannessen, Paulina Kroszel, Agnieszka Król, Katarzyna Kurdej, Aleksandra Meller, Alicja Piotrowska, Marta Smuk, Karolina Trębacz, Anna Urbanowska, Marta Vielrose, Tomasz Fogiel, Kamil Frącek, Marek Kaliszuk, Maciej Korwin, Aleksy Perski, Stavros Pittas, Jarosław Rzepiak, Bernard Szyc, Andrzej Śledź, Sebastian Wisłocki
Orkiestra w składzie:
Marcin Bożek (gitara basowa), Elżbieta Deputat (piano), Aleksander Kamiński (saxofony, klarnet), Grzegorz Lewandowski (perkusja), Marcin Pietrzak (piano), Tadeusz Wiśniewski (gitara)
Inspicjent: Ewa Wielebska