stat
Impreza już się odbyła

Rybacki kuter na molo w Sopocie

Chociaż powodów do odwiedzenia Sopotu jest naprawdę wiele, tym razem tysiące turystów będzie miało okazję doświadczyć czegoś zupełnie nowego. Już 2 sierpnia na placu przed sopockim molo zacumuje zbudowany z pudełeczek kuter rybacki. Pomysłodawcą akcji jest marka Halls, która głosząc hasło mini rozmiaru mega efektu wprowadza na rynek nowy produkt.

paź 5

sobota, g. 12.00

bilety 80 zł
paź 5-6

sobota - niedziela, g. 12:00 - 15:00

Sopot,
bilety 1 zł
Halls proponuje innowacyjny jednak genialny w swej prostocie sposób na wykorzystanie pustych opakowań po minikuleczkach Halls XS. Łódź rybacka ma powstawać w dniach 2 i 3 sierpnia przed wejściem na molo w Sopocie. Ideą akcji jest przedstawienie w niekonwencjonalny sposób symbolu kojarzącego się z miastem i zaangażowanie do udziału jak największej grupy ludzi. Nieprzypadkowe jest zatem miejsce, w którym powstanie instalacja. Sopockie molo, wizytówka kurortu - najdłuższy drewniany pomost w Polsce jest najchętniej odwiedzaną przez turystów letnią atrakcją. Molo opływają liczne statki, łodzie i motorówki, a rozbudowa nabrzeża pozwoliła na utworzenie pięknej przystani dla jachtów.

Symbol polskiego wybrzeża
- Żyjemy w kulturze obrazkowej a każde miasto wnosi do niej pewne rozpoznawalne symbole wizualne. Z pewnością na miano ikony miasta zasługuje molo, jednak chodzi nam o znak szczególny, symbol zarówno Sopotu, regionu pomorskiego jak i całego polskiego wybrzeża. Stąd inspiracją dla naszej instalacji stały się łodzie rybackie, które na stałe wpisały się w krajobraz bałtyckich plaż - wyjaśnia Małgorzata Chojnacka organizator akcji. Konstrukcja będzie powstawać pod czujnym okiem fachowców. Do współpracy i pomocy przy stworzeniu kutra zostały zaproszone miejscowe artystki, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych: Agnieszka Skowronek, rzeźbiarka i pasjonatka świata przyrody oraz Emilia Rolka, która znakomicie łączy przestrzeń z akcją, miłośniczka podróży zwożąca doznania ze wszystkich stron świata niczym pirat swe łupy. - Realizacja potrwa jedynie 2 dni ale efekt pozostanie w świadomości jego twórców na długo - komentuje jedna z artystek.

Świeżość w wymiarze XS
Wszyscy uczestnicy będą mogli wypróbować nowego produktu Hallsa, doświadczyć świeżości skondensowanej do rozmiaru XS oraz wziąć udział w konkursach, które zostaną rozstrzygnięte na miejscu wydarzenia. Halls XS powstał biorąc pod uwagę potrzeby najbardziej zajętych, aktywnych ludzi, żyjących w biegu i lubiących świeży oddech. Pod nazwą Halls XS kryje się 30 minikuleczek w niewielkim designerskim opakowaniu wyróżniającym się łatwym i wygodnym otwarciem. To pierwszy na polskim rynku produkt o zaskakująco intensywnym smaku i niezwykłym działaniu. Natychmiastowy efekt odświeżenia i głębokiego oddechu zamknięty w małej kuleczce, utrzymuje się jeszcze przez kilka minut po konsumpcji. Cukierki Halls XS są dostępne w dwóch wariantach smakowych: miętowym i cytrynowym - każdy z nich nie zawiera cukru.

Akcja odbyła się już w 5 polskich miastach. Tak samo jak w Sopocie instalacje z pudełek nawiązywały do symboli miast, które w mini rozmiarach są ich maksymalnym odzwierciedleniem.