Masz wyzwania z realizacją oczekiwań? Chcesz podnieść wydajność pracy? A może zastanawiasz się jak poprawić atmosferę w zespole? Weź udział w warsztacie SPOCO.
W ramach SPOCO są narzędzia, metody i nawyki liderskie, projektowe oraz komunikacyjne. A SPOCO to nazwa tej całej metodyki stworzonej przez Polaków w Wielkiej Brytanii i stanowi akronim (S)uccess is the outcome of investing in (P)eople, (O)rganization, (C)ommunity and (O)ffer (po polsku: sukces jest efektem inwestycji w ludzi, organizację, społeczność i ofertę).
"Uczestnicy podczas warsztatu poznają praktyczne soczewki, nawyki i narzędzia:
Puls: dowiesz się, jak szybko ocenić poziom zrównoważenia działalności i wychwycić obszary do zmiany.
Lider: przećwiczysz wybrane umiejętności łagodzenia konfliktów i budowania zaangażowania w zespole.
Rytm: poznasz narzędzia pomocne w planowaniu pracy własnej i zespołu.
Prowadzący spotkanie: Aleksandra Demko (trenerka biznesu, coach, facylitatorka, edukatorka społeczna)
Posiada 7 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami oraz 12 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów rozwojowych dotyczących rozwoju umiejętności liderskich oraz budowania efektywnych zespołów. W swojej pracy zwraca dużą uwagę na równowagę zarówno osobistą, jak i w wymiarze społecznym.