See Bloggers po raz czwarty zgromadzi influencerów i twórców internetowych. Na największym blogowym wydarzeniu w Polsce, w PPNT Gdynia, pojawi się 1000 uczestników, w tym blogerzy, vlogerzy oraz eksperci od marketingu oraz budowania własnej marki.
Szczegółowy harmonogram:
PROGRAMImpreza ma charakter zamknięty - uczestniczą w niej twórcy, którzy dokonali wcześniejszej rejestracji (która zakończyła się w maju). Dla szerszej publiczności na stronie
www.gdynia.seebloggers.pl.dostępna będzie transmisja na żywo, podczas której emitowane będą wystąpienia prelegentów na głównej scenie.
Lipiec w Gdyni pod znakiem influencera23 i 24 lipca Gdynia zamieni się w stolicę polskiej blogosfery. Około 1000 uczestników, 50 specjalistów i aż 9 stref tematycznych uatrakcyjni wydarzenie, które na stałe wpisało się w kalendarze blogerów i twórców internetowych.
- Podczas tegorocznej edycji skupiamy jeszcze większą uwagę na twórcach internetowych działających nie tylko w strefie blogowej - mówi Jakub Zając, współorganizator See Bloggers, a jednocześnie współautor bloga fashionable.com.pl - media społecznościowe rozwijają się w niezwykłym tempie, dlatego na lipcowym festiwalu pojawią się również wpływowi użytkownicy Snapchata, Instagrama czy YouTube.Nie samym blogiem twórca żyjeRozwój nowych mediów ma też swój obraz w strefach tematycznych, którymi zaopiekują się znani twórcy
internetowi.
Parenting, strefa kulinarna, blogera, video i design to tylko kilka z nich. Wśród prelegentów znajdą się wyjątkowe osobowości, które podzielą się swoją wiedzą podczas wykładów i paneli dyskusyjnych. Obecni będą m.in. Ania i Jakub Zając, Maciej Dąbrowski, Robert Biedroń, Magdalena Kostyszyn, Malwina Bakalarz i duet GYMBREAK, czyli Kasia Kępka i Szymon Gaś. Organizatorzy zaplanowali dwa intensywne dni wypełnione spotkaniami z twórcami, prelekcjami umożliwiającymi zdobycie wiedzy z zakresu marketingu, SEO, prawa, a także integrację.
Biznes i blogowanie w jednym?- Czwarta edycja See Bloggers będzie jednocześnie największa, a polscy twórcy internetowi udowadniają, że warto organizować tego typu spotkania - tłumaczy Jakub Zając - aktywny networking, w jaki mogą się włączyć jest nieoceniony, a zebrane kontakty mogą zaowocować nawiązaniem nowych znajomości biznesowych. Czy można zatem połączyć twórczość internetową z biznesem? Jak najbardziej.
Już 23-24 lipca polscy blogerzy i influencerzy sprawią, że Gdynia po raz kolejny stanie się stolicą blogosfery. Różnorodność stref tematycznych pozwoli na uzupełnienie wiedzy, zgłębienie swoich pasji i rozwinięcie sieci kontaktów. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej
www.seebloggers.pl oraz Facebooku.
Ty też możesz tego doświadczyć!To już czwarta edycja i organizatorzy doskonale wiedzą, jak wielkim zainteresowaniem cieszy się wydarzenie. Wprawdzie zapisy na See Bloggers już się zakończyły, ale dzięki streamingowi online wykłady i panele odbywające się na głównej scenie można na żywo śledzić pod adresem gdynia.seebloggers.pl.