Już 28-go lutego, Skubas, wokalista o wyjątkowej, bardzo charakterystycznej barwie głosu odwiedzi Trójmiejską Cyganerię. Muzyk do tej pory znany głównie z kooperacji ze Smolikiem tym razem zaskakuje w zupełnie nowej odsłonie i pierwszym autorskim projekt muzycznym "Wilczełyko".
Muzyka Skubasa to niezwykle klimatyczne, akustyczne gitarowe brzmienia o lekko folkowym, grunge'owym charakterze. Skubas w swoich autorskich kompozycjach łączy brudne, gitarowe riffy z melancholijnym wokalem, tworząc nostalgiczne, melodyjne piosenki. W produkcji postawił przede wszystkim na atmosferę i przestrzeń.
Recenzje:
"Dopiero słuchając Skubasa, człowiek uświadamia sobie, jak niewielu twórców tak wygodnie czuje się w muzycznej przestrzeni i jak niewielu zdaje sobie sprawę jak ta przestrzeń jest w muzyce potrzebna. Ten facet udowadnia, że nie trzeba krzyczeć, by było dosadnie, że wystarczy kilka linijek prosto z serca, by wciągnąć słuchacza, że coś takiego jak magnetyzm w głosie naprawdę istnieje." /Onet muzyka
"Skubas w swoich kompozycjach łączy brudne gitarowe riffy z melancholijnym wokalem, tworząc nostalgiczne, melodyjne, ale charakterystycznie 'chropowate' piosenki. W produkcji postawił przede wszystkim na atmosferę i przestrzeń."/Polskie Radio Trójka
No, proszę. Dobra polska płyta nie przejdzie niezauważona. I bez jakiejś natrętnej promocji, tak od niechcenia "Wilczełyko" w ciągu paru dni od premiery zdobyło słuchaczy, a Skubas - znany ze współpracy ze Smolikiem i Noviką, ostatnio ze świetnego singla "Kali" Envee'ego - przeszedł z drugiej linii do pierwszej. Bez kompleksów, za to z pakietem takich utworów, że zacznę się zaraz nerwowo rozglądać, kogo my tam jeszcze w tej drugiej linii mamy.(...) Towarzyszą mu Smolik (za konsoletą), Emade (perkusja), gościnnie m.in. Fox i Sobura. Produkuje sam Skubas, a przy tym gra na gitarze i wykonuje część partii basu, no i śpiewa. A może śpiewa przede wszystkim. Bez udawania, wdzięczenia się, modulowania głosu, bez studyjnego szpachlowania braków, w szlachetnie prosty sposób pasujący do każdej właściwie konwencji, co sprawia, że zmian nastroju na tej płycie (w "Prawie jak Kurt" mamy stosownie szczyptę niemal grunge'owego grania) nie odbiera się jak szarpania. /Bartek Chaciński, Polifonia
(...) koncertowo prezentuje się jako spora dawka mieszanych emocji i adrenaliny, od nostalgicznych, lirycznych, miłosnych tekstów po prawdziwe rockowe zadziory, które nie pozwalają ustać w miejscu. (...)Kolejka przed wejściem była tak duża, że zaczęliśmy później. Należało poczekać, aby wszyscy mieli szansę na zobaczenie koncertu od samego początku.(...) Chwilami miałam uczucie jakbym była na domówce z dobrymi znajomymi. Szczególnie kiedy Skubas powiedział, że jest tak dużo ludzi i czuję się jakby miał dziś urodziny, a cała sala zaczęła śpiewać ‚sto lat'. /Mówią na mieście.
Uwaga!
Pierwsze 30 osób, które zgłosi się poprzez formularz na stronie
wino-granie.pl/karnet.html
na hasło:
Trójmiasto.pl, otrzyma całoroczny Karnet uprawniający do zniżek na koncerty i wydarzenia sygnowane marką "Wino-Granie" oraz co miesiąc do zakupu butelki dobrego wina w atrakcyjnej cenie - 20 zł. Więcej informacji na stronie i na:
www.facebook.com/WinoGranie
O akcji Wino-Granie:
Wino-Granie
klimat...smak...muzyka
"Wino-Granie" to akcja społecznościowa, która ma za zadanie propagować kulturę picia wina, dostarczać pretekstów do spotkań z bliskimi oraz wzbogacać wiedzę na temat win. A to wszystko podczas "muzycznej podróży" po winnicach całego świata i inspirowania się siestą zarówno w kontekście muzycznym jak i aktywnego odprężenia.
Od wieków ten szlachetny trunek łączono ze sztuką, dlatego do projektu zaproszono wybitnych polskich muzyków (mecenasów muzycznych). W każdym miesiącu przedstawią oni propozycje płyt czy konkretne utwory, podkreślając klimat tych jakże wyjątkowych spotkań.
Za sprawą naszych ambasadorów - sommelierów, będziemy mieli okazję, co miesiąc, przenosić się w różne zakątki świata, poszerzając swoją wiedzę na temat szlachetnego trunku. Do projektu "Wino-Grania" zaprosiliśmy najciekawsze lokale w największych miastach Polski, które oprócz pasji do wina kojarzą się z dobrą atmosferą, kuchnią i muzyką.
Odwiedzany winny region przez akcję Wino-Granie w lutym to Chile,Central Valley. Przeniesiemy się tam za sprawą Vina Maipo Carmenere Cabernet Sauvignon, Vina Maipo Sauvignon/Chardonnay. Cena butelki wina dla karnetowiczów w atrakcyjnej cenie: 20 zł. Dzięki uprzejmości naszych partnerów Lazur, Ole, Bakal, podczas koncertu będzie możliwość zakupu w cenie 10 zł tzw. "deskę przysmaków Wino-Grania", które podkreślą smak wina.