Chcesz wiedzieć jak skutecznie i trafnie ocenić intencje innych ludzi? Chcesz poznać techniki, dzięki którym wywrzesz dobre pierwsze wrażenie? Chcesz zwiększyć swoją pewność siebie podczas kluczowych spotkań biznesowych lub trudnych negocjacji?
Wywieranie wpływu to sztuka odczytywania nie tylko zamiarów, ale również oczekiwań innych osób. To umiejętności wychodzenia naprzeciw tym oczekiwaniom. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają metody pozwalające na efektywne osiąganie własnych celów m.in. dzięki świadomości własnych atutów.
Termin i miejsce: 18.05.2012 Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;
rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
1. Wywieranie wpływu:
- Perswazja, manipulacja a wywieranie wpływu,
- Elementy NLP - potęga słowa w praktyce,
- Potęga słowa jako metoda skutecznej sprzedaży i zbudowania profesjonalnej relacji z partnerem biznesowym,
- Cechy perswazyjnego komunikatu - jak stworzyć skuteczną ofertę?
2. Zasady wywierania wpływu w sprzedaży - w pigułce:
- Zasada "proś i uzasadnij",
- Rola autorytetu, zasada lubienia i sympatii,
- Zasada konsekwencji i zaangażowania, zasada niedostępności,
- Reguła wzajemności i inne aspekty tworzenia dobrej reklamy
3. Zasady wywierania wpływu w autoprezentacji:
- Rola pierwszego wrażenia,
- Efekt halo, efekt diabelski,
- Rola komunikacji niewerbalnej w autoprezentacji.