stat
Wydarzenie już się odbyło

"SKUTECZNE BUDOWANIE MARKI"
Miej odwagę się wyróznić! - odkryj cechy, które czynią Cię wyjątkowym.

mar 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
Ze spotkania wyjdziesz bogatszy o praktyczne informacja jak zbudować swoją markę, jak naprawić błędy oraz co jest kluczem do budowania zaufania w relacji z klientem. Jak wyróżnić się wśród innych, kiedy wydaje się, że wszystko już zostało wymyślone? Możemy też Ciebie zapewnić, że otrzymasz moc inspiracji i pomysłów jak rozwijać dalej swoją firmę.

Spotkanie odbędzie się 29 lutego 2016 w godz. 18:00-20:00, na terenie w Olivia Business Centre, w budynku O4 , Aleja Grunwaldzka 472 Gdańsk.

PROGRAM:
18:00 - 18:10 Powitanie
18:10 - 18:20 ,,Jak zachwycić głosem. Kilka słów o tym, jakich głosów słuchamy chętniej'' - Monika Błajet- Grabowska, psycholog.
18:20 - 18:45 ,, Jak na chybił trafił zbudować markę - czyli dlaczego ważna jest intuaicja w biznesie'' - Anna Kłosowska, właścicielka marki Odmęty Absurdów.
18:45 - 19:10 Przerwa kawowa, networking
19:10 - 20:00 "Rozganianie chmur i bycie ostatnią małpą, czyli podręcznik nowoczesnego budowania marki" - Paweł Tkaczyk, właściciel MIDEA, autor książek "Zakamarki marki" i "Grywalizacja".

********************
PRELEGENCI
Anna Kłosowska- autorka Odmętów Absurdu, która w charakterystycznej formie, humorystycznie i często z przekąsem opisuje nasz mały świat. Jej grafiki, koszulki, kubeczki chętnie kupują zarówno mężczyźni jak i kobiety. W styczniu wydała pierwszy album ze swoimi grafikami "Odmęty Absurdu".
"Jakiś czas temu zagadał do mnie kolega i powiedział, że śledzi moje poczynania na Odmętach Absurdu i jest pełen uznania, gdyż on zajmuje się tym zawodowo, a ja to robię tak na chybił trafił, a jednak mi się udało! - Chętnie opowiem wam o moim "chybił-trafił", o tym dlaczego ważna jest autentyczność, jak "nieprofesjonalizm" działa czasem na naszą korzyść i dlaczego robienie tego co się lubi ma głęboki sens dla naszego biznesu".

Paweł Tkaczyk- bloger, mówca inspirujący i motywujący, autor dwóch bestsellerowych książek: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja". Jak sam o sobie mówi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Jego firma MIDEA tworzy silne marki dla Agory, AmRest czy Diners Club International. Współpracuje także z Grupą Allegro, Money.pl oraz wieloma średnimi i małymi firmami.
,,Marka jest jak pogoda - zawsze jest jakaś. Z tą małą różnicą, że na pogodę wpływu nie mamy (no dobrze, potrafimy zasiewać chmury) a zmiana postrzegania Twojej marki (także osobistej) to często kwestia kilku prostych zabiegów. O tych prostych, o tych bardziej skomplikowanych a także o narzędziach, które taką zmianę ułatwią - będzie ten wykład.''

********************
TWOJA INWESTYCJA

Do 23.02 lutego 65zł/ 1 bilet. Później cena rośnie do 80zł/1 bilet
Dla uczestników naszych warsztatów w 2016 roku: 50zł (zapisy na: fundacja@fontes.com.pl)


Możesz kupić bilet na https://skutecznebudowaniemarki.evenea.pl/

********************
Masz pytania? Napisz: kontakt@fontes.com.pl

Zapraszamy!

Fundacja Ad Fontes.