Aż 4 dni, od 23 do 26 lutego, potrwa jeden z największych eventów poświęconych branży Social Media w Gdańsku! Spotkania z ekspertami, praktykami, przedstawicielami agencji social media, mediów tradycyjnych oraz instytucji kultury to tylko niektóre atrakcje czekające na uczestników Social Media Show, którego organizatorem jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenie!
Creative Morning z Michałem GóreckimTegoroczną edycję otworzy spotkanie z guru mediów społecznościowych, Michałem Góreckim, który wystąpi podczas poniedziałkowego Creative Morning. Doskonale znany w branży szkoleniowiec, strateg i geek, jak o sobie mówi, opowie o tym, jak zrobić pozytywne zamieszanie w Social Mediach.
- Co to dokładnie oznacza i jakie będą tego skutki, dowiedzą się ci, którzy wpadną na poranne spotkanie w STARTERZE. Na pewno nie zabraknie inspiracji, złotych rad biznesowych i możliwości porozmawiania z Michałem o najciekawszych momentach w branży Social Media - mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. - Plus dobra kawa i śniadanie, czyli idealny początek tygodnia!
Social Media CommunicationsWtorkowe wystąpienia z pewnością przyciągną osoby, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania we współczesnym świecie bez stałego dostępu do kanałów społecznościowych - nie tylko w kwestii codziennej komunikacji, ale i też rozpatrywania spraw związanych np. z reklamacją. O tym, jak media mogą wpłynąć na zmianę Customer Care i jak dziś wyglądają oczekiwania konsumentów, opowie Kamil Mirowski z Agencji Społem, znany również jako Mr. Social. Nie zabraknie też naukowego spojrzenia - Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, bazując na psychologii komunikacji, pokaże drugą stronę rosnącego wpływu Social Media na nasze porozumiewanie się.
Social Media & Old MediaŚrodek tygodnia będzie dobrą okazją do zderzenia się dwóch światów - mediów tradycyjnych i nowoczesnych. Goście Social Media Show opowiedzą, czy możliwa jest ich synergia i jak wygląda obecnie. Złotych rad udzieli m. in. Mariusz Pełechaty, Head of Social Media agencji Lemon Sky JWT, która prowadziła kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger czy Wyborowa, oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie marką radia w Social Mediach.
Social Media MastersW ostatni dzień Social Media Show władzę w STARTERZE przejmą mistrzowie branży. Podczas finału z uczestnikami wydarzenia spotka się Paweł Lipiec, który opowie o doświadczeniach związanych z blogo- i vlogosferą, oraz Paweł Bielecki z Social Hunters, który podzieli się z uczestnikami sposobami na stworzenie zaangażowanej i aktywnie wpływającej na ruch społeczności.
- Nie zdradzamy jeszcze wszystkich niespodzianek, ale jedno jest pewne - podczas Social Media Show, czterech dni inspirujących wystąpień z udziałem gwiazd polskiej sceny Social Media każdy znajdzie coś dla siebie. Różnorodne tematy, znane osobistości, cenieni eksperci i interesujące case studies. To wszystko podczas światowego Social Media Week czeka na osoby, które zdążą zarejestrować się na niezwykły event, który odbywa się w STARTERZE - mówi Agnieszka Meller.
Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony:
sms.inkubatorstarter.pl.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
PROGRAM:
sms.inkubatorstarter.pl
Poniedziałek, 23.02.2015 - Creative Morning z Michałem Góreckim, czyli jak wywołać pozytywny szum w social media.
Wtorek, 24.02.2015 - Social Media Communication, czyli o tym, jak dziś się komunikujemy. Wśród gości: Kamil Mirowski, Marta Bednarska i Katarzyna Zadworny.
Środa, 25.02.2015 - Social Media & Old Media, czyli jak połączyć media tradycyjne i nowoczesne. O zagadnieniu od strony internetu porozmawia Mariusz Pełechaty, od strony radia - Andrzej Jaszczyszyn, a swoją cegiełkę w kontekście You Tube jako kanału komunikacji również starych mediów dołoży Aleksander Szulc.
Czwartek, 26.02.2015 - Social Media Masters, czyli mistrzowie mediów społecznościowych na scenie: m. in. Paweł Lipiec, Paweł Bielecki, Monika Czaplicka a także Bartek Baziński, mistrz analizy mediów społecznościowych.
Piątek, 27.02.2015 - Social Media EDU Inspiracje, czyli panel dyskusyjny o roli Generacji Z w Social Mediach.
Jeszcze w piątek, 27 lutego br., można wziąć udział w Social Media Show. Organizator przedsięwzięcia, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, przygotował nie tylko dodatkowy dzień atrakcji dla wszystkich, którzy nie zdążyli zapisać się na konferencję. Powiększyła się także liczba ekspertów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji.
- W ciągu zaledwie dwóch dni rozeszły się bilety na tegoroczny Social Media Show w STARTERZE - informuje Agnieszka Meller, koordynatorka wydarzenia. - W związku z tak dużym zainteresowaniem, zdecydowaliśmy się na wzbogacenie atrakcji i zaproszenie jeszcze większej liczby prelegentów, a także na przedłużenie całego wydarzenia. Chcemy tym samym dać możliwość udziału w evencie wszystkim tym, którzy wcześniej nie zdążyli się zarejestrować. Radzimy się jednak pośpieszyć. Zapisy na ostatni dzień Social Media Show zostały już uruchomione!
Social Media Show
(23-26.02.2015) to odbywające się podczas światowego Social Media Week jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży Social Media. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Social Media Show rozpocznie się od porannej dawki inspiracji, czyli spotkania Creative Morning, podczas którego wystąpi guru Social Mediów, Michał Górecki. Wtorek poświęcony zostanie zagadnieniom związanym z komunikacją, a wśród gości pojawi się: Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, która - bazując na psychologii komunikacji - opowie o rosnącym wpływie mediów społecznościowych na nasze porozumiewanie się; Kamil Mirowski (Mr. Social), który poruszy zagadnienia zmian zachodzących w Customer Care i adaptacji firm. Dodatkowo, tego dnia wystąpi również Katarzyna Zadworny z K2 Social, która pokaże za i przeciw dla wykorzystywania "social influencerów" w komunikacji marki. Środa minie pod znakiem nie tylko nowych, ale i mediów tradycyjnych.
O swoich doświadczeniach w temacie łączenia dwóch światów opowiedzą Mariusz Pełechaty z Lemon Sky JWT oraz Andrzej Jaszczyszyn, odpowiedzialny za Social Media Radia ESKA. Cegiełkę dołoży Aleksander Szulc z DOZO Media, który weźmie na tapetę You Tube jako kolejny kanał komunikacji również mediów tradycyjnych. W czwartek, oprócz zapowiadanych wcześniej mistrzów branży, Pawła Lipca oraz Pawła Bieleckiego, swój udział w wydarzeniu zapowiedziała również specjalistka od sytuacji kryzysowych w Social Mediach, Monika Czaplicka. Dodatkowo, tego dnia Bartosz Baziński, współtwórca narzędzia SentiOne, opowie o czekających nas w tym roku trendach dotyczących analizy i monitorowania kanałów społecznościowych.
Równie ciekawie zapowiada się kolejny dzień konferencji, Social Media EDU Inspiracje.
- Pozwalamy sobie na stopniowanie niespodzianek, dlatego nie zdradzamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących piątkowego wydarzenia. Możemy jednak zdradzić, że tego dnia planowana jest debata przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców - zarówno dla tych związanych z branżą Social Media, jak i dla edukatorów, nauczycieli, ludzi biznesu zajmujących się edukacją formalną, co ma związek z prowadzonym w STARTERZE cyklem spotkań pod nazwą EDU Inspiracje - mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorka projektu EDU Inspiracje. - Podczas panelu dyskusyjnego przyjrzymy się Generacji Z, przyszłym klientom, odbiorcom i twórcom Social Mediów. Zastanowimy się, jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi media społecznościowe i jakie konsekwencje ma to dla nas, dorosłych: pedagogów, rodziców czy marketingowców. Zapraszamy!
Rejestracja na piątkowe wydarzenie odbywa się za pośrednictwem strony:
https://sms.inkubatorstarter.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.