Jak prowadzić badania, aby tworzyć produkty i usługi oparte na wiedzy o użytkownikach, a nie własnych przeczuciach i założeniach? Na co uważać, przy interpretacji wyników? Na te i wiele innych pytań związanych z projektowaniem wrażeń użytkownika odpowiemy na SPEAK IN_UX - dwudniowej konferencji wypełnionej wiedzą i praktycznymi warsztatami!
Więcej informacji:
https://ppnt.pl/speak-in_ux/Dzień 1. ResearchProjektowanie wrażeń użytkownika (User Experience) nie jest prostym procesem, ale z pewnością - opłacalnym dla każdego przedsiębiorcy i organizacji. Wprowadzane w życie przez wielkie korporacje i mniejsze firmy pozwala zwiększyć satysfakcję klientów z oferowanych usług i produktów, zmaksymalizować przychody i wyróżnić się wśród konkurencji. Punktem wyjścia do projektowania są zawsze badania UX.
Badania pozwalają uzyskać informacje o zachowaniach i potrzebach użytkowników i dzięki temu są podstawą do poprawy użyteczności. Są przydatne nie tylko na etapie koncepcji, ale również wdrażania i optymalizacji istniejącego produktu. Każdy klient jest skarbnicą wiedzy, z której projektant może czerpać garściami inspiracje.
Jeśli czujesz, że tworzenie usług i produktów musi zaczynać się od poznania klienta i chcesz dowiedzieć się, jak to zrobić - przyjdź posłuchać osób, które zawodowo zajmują się badaniem użytkowników.
Dzień 2. WarsztatyPo badaniach przychodzi czas na praktyczne wykorzystanie wiedzy przy projektowaniu i wprowadzaniu produktu na rynek. Wtedy przydają się umiejętności organizacji pracy w zespołach projektantów, prototypowania czy przeprowadzania testów użyteczności. Poznasz je w praktyce podczas warsztatów - szczegóły i linki do rejestracji już wkrótce!
Dla kogo?- Dla osób doświadczonych, ale też zupełnie początkujących.
- Dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem.
- Dla wszystkich entuzjastów badań nad użytkownikami, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę.
Czego się dowiesz?- Jak wykorzystać analitykę produktową?
- Kto może pełnić rolę badacza w zespole?
- Jak skutecznie łączyć badania jakościowe z ilościowymi?
- Jak uniknąć najczęstszych błędów poznawczych w badaniach?
- Jak przeprowadzać testy użyteczności?
- Jak projektować warsztaty?
- Jak tworzyć makiety?
- Jak kształtować i łączyć treści?