stat
Impreza już się odbyła

Spotkanie podróżnicze: Kirgistan

W czwartek 08.02.2018r. o godz. 18:30 zapraszamy spotkanie z cyklu "Podróżnicze Czwartki". W trakcie spotkania udamy się do Kirgistanu, a zabierze nas tam Anna Meyer-Kalińska!

Nasza podróż do Kirgistanu odbyła się w 2016 r. Głównym celem były góry i jezioro Ala-Kul, uważane za jedno z najpiękniejszych jezior świata.

Podróż rozpoczęliśmy od wybrania się do Parku Narodowego Ala-Archa z zamiarem zdobycia szczytu Uchitel (4527 m n.p.m). To nam się nie udało, bo jak się okazało nie byliśmy przygotowani na taką wyprawę. Chodziliśmy już po górach, ale jednak nie tak wysokich. Doszliśmy do bazy wypadowej na ten szczyt i stamtąd podziwialiśmy widoki na lodowiec.

Następnie udaliśmy się nad odpoczynek nad Jezioro Issyk-Kul. Po kilku dniach wyruszyliśmy do miejscowości Karakol i dalej nad wspomniane jezioro Ala-Kul.

W trakcie spotkania opowiemy Wam m.in. o odkrywaniu Biszkeku i jego okolic, tamtejszej kuchni, trekingu w Kirgistanie oraz o serdeczności kirgiskiej ludności.

Anna Meyer-Kalińska
na co dzień zawodowo związana z Chinami, ale jej największe hobby to podróżowanie; kocha polskie Gorce - tam czuje się jak w domu; z podróży zagranicznych najbardziej lubi jeździć w miejsca jeszcze mało zadeptane, trochę "dzikie", stąd też pomysł Kirgistanu; nie planuje dokładnie wyjazdów - zatrzymuje się często tam, gdzie jej się spodoba.

Wstęp wolny!
Zapraszamy!

Prezentacja rozpocznie się o godz. 19:00, jednakże wszystkich zainteresowanych udziałem w naszych wieczorach podróżniczych bardzo prosimy o przybycie przynajmniej 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia, aby obsługa zdążyła do godziny rozpoczęcia przygotować wszystkie zamówienia i nie przeszkadzała w spokojnym wysłuchaniu prelekcji.