stat
Impreza już się odbyła

Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studenckie Koło Naukowe CDN... serdecznie zapraszają studentów na spotkanie pt. "Czy studia PR mogą zaszkodzić Twojej pracy w PR? Czyli czym grozi «wiedzieć za dużo»" z Pawłem Tkaczykiem, ekspertem w obszarze marketingu i mediów społecznościowych. Wykład i rozmowa jest podsumowaniem jubileuszu 10-lecia kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Wstęp wolny.

cze 2

poniedziałek, g. 18:00

Gdańsk,
bilety 399 zł
cze 29

niedziela, g. 16:00

Gdynia,
bilety 25 zł
ulgowy 15 zł
Czas: 19 grudnia 2016 r., godz. 14:00
Miejsce: Bałtycki Kampus UG w Gdańsku-Oliwie, Wydział Nauk Społecznych, ul. Bażyńskiego 4, aula S 203
Organizator: Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Sekcja Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studenckie Koło Naukowe CDN...

Paweł Tkaczyk jest znanym i cenionym ekspertem z w obszarze marketingu i mediów społecznościowych. Jest autorem bestsellerowych książek: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", pisze do branżowych pism, takich jak "Brief" czy "Marketing w praktyce". Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Jak podkreśla, "opowiada historie przed salą pełną ludzi, by zainspirować tłum". Mówi o budowaniu silnej marki, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych czy grywalizacji.

W czasie spotkania na Uniwersytecie Gdańskim - "Czy studia PR mogą zaszkodzić Twojej pracy w PR? Czyli czym grozi «wiedzieć za dużo»" - opowie o formułkach, klątwie wiedzy, o tym, dlaczego w PR zawsze warto rozmawiać i... dlaczego tak rzadko mamy w nim do czynienia z rozmową. Spotkanie będzie miało formułę otwartej rozmowy, będzie zatem okazja do zadawania pytań. Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich studentów Uniwersytetu Gdańskiego, a dedykowane szczególnie tym, którzy studiują kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz kierunki związane z marketingiem i public relations.

Patronat nad wydarzeniem objął Prorektor ds. Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego prof. UG., dr hab. Arnold Kłonczyński.

alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.