stat
Wydarzenie już się odbyło

Sprzedaj ofertę! Jak sprzedawać więcej dzięki sile internetu? - Łukasz Kruszewski

Szkolenie stanowi bogate źródło informacji na temat możliwości promocji Twoich ofert nieruchomości. Odpowiada na pytanie, jak wygląda rynek serwisów nieruchomości, dostępnych form promocyjnych i skuteczności. Jak zachowują się klienci i na co zwracają uwagę. Wreszcie, jak maksymalizować efektywność promocji dzięki skutecznej analizie kosztów oferty. Szkolenie przez analizę różnego rodzaju narzędzi i form wyróżnień (w tym tych niestandardowych) wzbogaci Twoje kompetencje w zakresie ich skutecznego wykorzystywania.

w każdą sobotę (do 23.06), g. 16:00

Gdynia,
Korzyści, które przełożysz na codzienną praktykę:

1. poznasz współczesne mechanizmy zachowania i konsumpcji treści klientów w Internecie, dzięki czemu będziesz wiedział z jakich działań zrezygnować, co koniecznie wdrożyć i na czym się koncentrować,

2. otrzymasz rzeczywiste, aktualne dane na temat technik i sposobów poszukiwania nieruchomości, co pozwoli Ci zweryfikować jakość bazy Twoich ofert, optymalizować ją (segmentacja bazy!) i skutecznie inwestować promocję,

3. przybliżę Ci główne modele strategiczne promowania ogłoszeń. Poznasz dostępne na rynku formy ich cenę oraz skuteczność a także taktyki wyróżniania. To wszystko sprawi, że będziesz mógł lepiej inwestować własne pieniądze.

4. poznasz przykłady płatnych i bezpłatnych form promocji, warunki dobrze zoptymalizowanej pod kątem promocji oferty oraz czynniki wpływające na popularność ogłoszeń. To wszystko sprawi, że wyróżnianie nigdy już nie będzie kłopotem.

Blok "Budowanie bazy": jak klienci szukają ogłoszeń nieruchomości, przegląd potencjału portali ogłoszeniowych i poprawnej struktury własnej bazy danych. jak klienci szukają ofert, leady, prospekty, poszukujący, jak segmentować bazę ofert nieruchomości, lejek sprzedaży na podstawie CRM,

Blok "Promocja ofert": jak budować misję i wizję, co to luka jakości, jak wykorzystać networking w sprzedaży. strategie i techniki promocji, Twoja strona internetowa, promocja na Facebooku, promocja w Google, konwertowanie kupujących na sprzedających,

Blok "Sprzedaj ofertę", praca warsztatowa: jak liczyć skuteczność i efektywność promocji, jak pracować na rekomendacjach, social selling w nieruchomościach, nowe technologie w nieruchomościach,

Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach budowy szybko rotujące bazy ofert (potencjał sprzedaży), dostępnych narzędzi promocyjnych i wykorzystywaniu potencjału klientów z bazy CRM. Dodatkową wartość stanowi przegląd nowych technologii w nieruchomościach, które zwiększają jakość pracy i sprzedaży.

Koszt szkolenia to 326 zł netto płatne na podstawie wystawionej przez nas faktury.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    326 zł
- cena netto na podstawie faktury