stat
Wydarzenie już się odbyło

Sprzedaż w czasach cyfrowej rewolucji

Przez ostatnie lata sprzedaż, w tym zarówno w sektorze B2C, jak i B2B drastycznie się zmieniła. Wynika to między innymi ze zmian zakupowych u klientów, którzy stali się bardziej SAMODZIELNI i większość procesu związanego z analizą potrzeb, możliwych opcji i cen wykonują sami. Badania CEB pokazują iż klienci samodzielnie realizują 57% cyklu zakupów zanim nawiążą relację z handlowcem", a SiriusDecisions alarmuje, iż 70% cyklu zakupów zostaje ukończona do chwili, gdy klienci kontaktują się z handlowcem.

paź 10

czwartek, g. 9:00

Sopot,
Na zaproszenie
paź 24-25

czwartek - piątek, g. 9:00 - 21:00

bilety 200 - 250 zł
Nowoczesny klient:
· Wyszukuje i nawiązuje kontakty on-line
· Działa pod wpływem znajomych
· Jest zaawansowany w cyklu zakupów
· Ma wyższe oczekiwania: wartość przy pierwszej rozmowie
· Przygląda się większej liczbie konkurencyjnych ofert
· Nie ulega namowom, pragnie sedna, wiedzy i porady
· Całkowicie skupiony na wynikach biznesowych
· Podejmuje decyzje w drodze konsensusu, nie lubi ryzyka
· Wymaga potwierdzenia wartości w kontekście finansowym

Podczas spotkania spróbujemy odkryć na nowo czym jest sprzedaż i jak sprawić, żeby sprzedawać jeszcze więcej.

Uczestnicy dowiedzą się:
· Czym różni się sprzedawca od kupującego na psychologicznym poziomie?
· Co to znaczy, że każdy handlowiec kieruje zespołem handlowców?
· Dlaczego zachowanie handlowca jest najczęściej czynnikiem wzbudzającym "Nie" w umyśle Klienta?
· Co to jest uprzedzanie zamiaru przekonywania i jaki ma wpływ na zachowanie Klienta?
· Dlaczego najlepsi handlowcy kwestionują treść szkoleń z technik sprzedaży i mają rację?
· Jakie "blokery" należy wyeliminować ze zbioru taktyk handlowych?

Czy handlowcy potrafią pomyśleć prawdę o swoich produktach i Klientach?

https://www.gazetaprawna.pl/konferencje/cyklsniadanedukacyjnych/gdynia/